وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱۶ میلون نفر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرآیند پیچیده شیمیایی ساخت ریمل کاربران یوتیوب را شوکه کرده است قدمت این مخلوط به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، اما تعداد کمی از آنان می‌دانند چگونه ساخته می‌شود.
مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز ۲۲ میلیون نفر عبور کرد.
توئیتر به زودی قانون جدیدی را اجرا و محدودیتی بر تعداد پیام های مستقیم (Direct Message) روزانه افراد تایید نشده و بدون تیک آبی وضع می کند.
شبکه اجتماعی "تردز" شرکت متا پلتفرم که به "قاتل توییتر" شهرت پیدا کرده، با کاهش تعداد کاربران روزانه فعال و زمان سپری شدن در این اپلیکیشن، از زمان راه اندازی شدن در آخر هفته گذشته، روبرو شده است.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پستی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد تعداد توییت هایی که هر کاربر روزانه می خواند را محدود می کند.
وزیر ارتباطات در آخرین آماری که اردیبهشت ماه سال جاری ارائه کرده بود، تعداد کاربران پلتفرم‌های داخلی را بیش از ۴۰ میلیون اعلام کرد.
وزیر ارتباطات در آخرین آماری که اردیبهشت ماه سال جاری ارائه کرده بود، تعداد کاربران روبیکا را ۴۰ میلیون اعلام کرد.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
بلواسکای اخیراً از بزرگ‌ترین پیک رشد تعداد کاربران خود خبر داده. این شرکت می‌گوید در حد فاصل چهارشنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته، تعداد کاربران آن‌ها ۲ برابر شده است.
تفاوت آمار اعلامی امروز رئیسی درباره تعداد احیای واحدهای تعطیل شده با آمار رسمی وزارت صمت، مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی به شهادت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها طی ماه مارس به دست اشغالگران صهیونیست در سایه سکوت جهانی اشاره کردند.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
زارع‌پور در رابطه با خطر ورشکستگی اپراتور‌ها در راستای فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای عنوان کرد: تعداد مشترکین و کاربران اینترنت ماهواره‌ای در تمام دنیا، یک درصد کل کاربران اینترنت هم نمی‌شود و این اینترنت برای شرایط ویژه و خاص است.
در وضعیتی که وزیر ارتباطات از افزایش تعداد کاربران پیام‌رسان‌های بومی و شبکه‌های داخلی و همچنین مناسب بودن سرعت اینترنت خبر می‌دهد، مدیران اپراتور‌های مختلف کشور با اشاره به ضرر‌های چند صد میلیاردی خود، وضعیت فعلی این شرکت‌ها را بحرانی و نیازمند مساعدت می‌دانند.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.
از زمانی که خدمات شبکه ۳G در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، تعداد کاربران به ۶.۵ تا ۷ میلیون نفر افزایش یافته است که بیش از یک چهارم جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی است.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
آذری جهرمی نوشت: ممکن است این پرسش مطرح شود که پهنای باند چه ارتباطی با فیلترینگ و یوتیوب دارد؟ وقتی یوتیوب، فیلتر می‌شود، کاربر از دسترسی به یک محتوای ارزشمند محروم می‌شود. وقتی این روند محدود می‌شود، تعداد ایرانیانی که از یوتیوب استفاده می‌کنند از یک زنجیره محروم می‌شوند.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ