احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال کره جنوبی با برد مسابقات قهرمانی آسیا را آغاز کرد.
در روز نخست مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا، کاروان ایران صاحب یک مدال نقره شد.
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا باکسب یک مدال نقره برای ووشو کاران ایران به پایان رسید.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
بازیکنان استقلال پس از چند روز اعتصاب، امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار به پایان مرحله مقدماتی اول می رسد در حالیکه صدرنشینی شهرداری گرگان در این مرحله قطعی است.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار به پایان مرحله مقدماتی اول می رسد در حالیکه صدرنشینی شهرداری گرگان در این مرحله قطعی است.
مهدی هاشمی نسب مربی فولاد در پایان دیدار با پرسپولیس گفت که روز خوبی را سپری کرده و بهترین کادوی تولد چند سال اخیرش را گرفته است.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در پایان نهمین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر افزایش یافت.
چهارمین روز مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 سال آسیا با کسب 3 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی روز دوم رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان را پشت سر گذاشت که تنها با یک فینالیست در جمع مدعیان هشت وزن در جایگاه دوازدهم جدول تیمی قرار گرفته است.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: پوشش بیمه اربعین از لحظه خروج زائران از کشور آغاز شده و تا یک روز پس از پایان سفر ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ