مهدی هاشمی نسب مربی فولاد در پایان دیدار با پرسپولیس گفت که روز خوبی را سپری کرده و بهترین کادوی تولد چند سال اخیرش را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
مهم است که به یاد داشته باشید که در طول روز بدن ما مایعات خود را از طریق ادرار، عرق، مدفوع و سیستم تنفسی از دست می دهد. در روزهای گرم صرفا از طریق عرق کردن احتمال از دست دادن یک و نیم لیتر آب وجود دارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
زیدآبادی نوشت: در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
میترا رفیع برای چند مرزبان که چند روز پیش جان باختند، یک استوری به اشتراک گذاشته است.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در پنج وزن نخست نمایش ناامیدکننده ای داشتند و فقط رحمان عموزاد فینالیست شد.
چیزی که ما را خوشحال می کند و ما را دلگرم نگه داشته این حمیتی است که داخل باشگاه و تیم وجود دارد.خیلی متحد و هدفمند داریم جلو می رویم
تیم فوتبال گل‌گهر روز جمعه در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
خیبر هم در خانه به ون‌پارس اصفهان باخت تا نوار نتایج خوبش پاره شود. حالا این تیم اصفهانی که در جام حذفی نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشت، به صف مدعیان صعود نزدیک شده است.
کوپال ناظمی بعد از قضاوت دشوار در بازی استقلال و تراکتور در کلاس دانش‌افزایی داوران شرکت کرد.
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز با برگزاری دو دیدار پشت سر گذاشته می شود.
لوئیس انریکه امروز به یاد دختر مرحومش به دوچرخه‌سواری رفت و پیامی احساسی در اینستاگرامش نوشت.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ یک به برد پرگل رسید.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور میهمان ویژه برگزار شد تا به بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش معرفی شود.
مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.
جام جهانی قطر یکروز زودتر شروع می‌شود!
گلکسی زد فولد ۴ با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ