ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسی سه امتیاز یک طلسم شش ماهه را نیز بشکند.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
پاری سن ژرمن آماده است تا در صورتی که کیلیان امباپه تا پایان ماه جولای قراردادش را تمدید کند پاداش هنگفتی به او بدهد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
یک تحلیلگر نظامی صهیونیست عنوان کرد که اسرائیل امیدوار است ماه رمضان در روزهای پایانی‌اش با آرامش به پایان برسد.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
سمنان- مدیرکل دادگستری سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر هزار نفر از ندامتگاه‌های استان آزاد شدند، گفت: آزادی این تعداد با اعمال ارفاق‌های قانونی بوده است.
میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 تورینو را شکست بدهد.
گلر تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان این تورنمنت همچنان برای این جام مراسم می‌گیرد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۶ تا ۸ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.
یک لندر ماه متعلق به شرکتی خصوصی  آخرین آزمایش های تعیین صلاحیت فضایی خود را ماه گذشته به پایان رساند.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
شاخص در یک ماه و نیم اخیر حدود ۲۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه دولت سیاست های در راستای افزایش نرخ سود اوراق گواهی و ... را اجرا کرده برخی احتمال می دهند که شاخص در همین محدوده کف سازی می کند، اما برخی دیگر معتقدند که حرکت صعودی شاخص به نسبت تورم ادامه خواهد داشت.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تااینکه مهر ماه جاری، متهم با اقدامات اطلاعاتی در نظرآباد کرج شناسایی شد. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد او با یک تریلی مشغول کار است و در اتاقک پشت این وسیله نقلیه مخفی شده و در آنجا زندگی می‌کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.
در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ