در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با کسب دو پیروزی در نخستین روز مسابقات قهرمانی جهان صاحب 6 امتیاز شد.
محمدرضا خالد آبادی در بازی شش بر یک هوادار-استقلال از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در تبصره شش لایحه بودجه ۱۴۰۲ آمده است: واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های مجاز که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. همچنین انواع خودروی سواری که قیمت روز آن‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شود.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سیمونه اینزاگی که بیست و شش روز پیش با انتقادهای بسیار شدید روبرو بود و بسیاری از هواداران اینتر خواهان اخراجش بودند حالا با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به یک قهرمان تبدیل شده است.
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در یکسال گذشته ۳۱ سفر استانی و ۷ سفر موضوعی داشته است که بطور میانگین هر ۹ روز یک سفر انجام شده است.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. شش اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ