زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
اگر خبرهایی از توافق دوباره فضای بازار را ملتهب نکند، احتمال می رود بازار روز چهارشنبه سبز قوی تری نسبت به روز سه شنبه باشد.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
برای چرخش و شروع دوباره رشد بازار به احتمال زیادی برگشت ناگهانی را نخواهیم داشت.
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
گلر سوییسی بایرن مونیخ پیش از شروع بازی از سوی مدیران تیم سابقش مورد تقدیر قرار گرفت.
همانطور که در معاملات دوشنبه نشانه هایی از بازگشت دیده شد، شاخص کل توانست در روز سه شنبه مثبت شود.
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
جانشین پلیس راهور ناجا با عنوان این مطلب که ۱.۲ میلیون زائر ایرانی هنوز در خاک ایران هستند، به تشریح وضعیت محدودیت های ترافیکی سه روز آینده پرداخت.
تفاوت ارتفاع ۹۰۰ متری میان شمال و جنوب پایتخت، می‌تواند تهران را به شهر چند اقلیمی تبدیل کند. به‌گفته استاد گیاه‌شناسی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران، تغییر اقلیم یک مسئله جهانی است: «تغییر اقلیم مختص تهران نیست و یک تغییر اقلیم جهانی در حال صورت گرفتن است. منتها براساس داده‌ها، در خاورمیانه و به‌طور مشخص تأثیرات ناشی از تغییر اقلیم تقریبا ۲ برابر خیلی از مناطق دیگر است. اگر در دنیا تغییر اقلیم یک درجه‌ای را تجربه کرده‌ایم، در خاورمیانه ۲ درجه است و متأسفانه به درجه خطر رسیده‌ایم.»
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱ مرداد را بخوانید.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
بورس امروز نیز به مانند چند روز اخیر سبزپوش بود و روند رو به رشد خود را در هفته دوم فروردین ماه ادامه داد. نکته منفی بازار امروز توقف معاملات نمادهای فرابورسی بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ