دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه روز دوشنبه، دوم مرداد ماه، به پایان می‌رسد و تیم ملی برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفر خواهد کرد.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه روز دوشنبه دوم مرداد ماه به پایان می‌رسد و تیم ملی بلافاصله برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفر خواهد کرد.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 4 مدال دیگر کسب کردند
روز دوم رقابت های انتخابی تکواندوی گرنداسلم چین با کسب 4 عنوان طلا و نقره برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دیگر مجموع مدالهای ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در پایان روز دوم شد به عدد ۲۳ رسید.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
تا پایان روز دوم رقابت های جام‌جهانی دیدار ایران و انگلیس پر تماشاگرترین بازی جام‌جهانی بود. اما به نظر می‌رسد این رکورد در روز سوم و با به میدان آمدن آرژانتین شکسته شود.
در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در رده های سنی مختلف، نمایندگان کشورمان در روز دوم هم از دست یابی به مدال بازماندند.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: بنده فروکش کردن ناآرامی‌ها را دوم مهرماه اعلام کردم؛ چرا که پلیس ویژه این توانمندی را دارد که اینگونه حوادث را در بعد پلیسی و امنیتی کمتر از ۶_۵ روز جمع کند؛ اگرچه حواشی و تبعات آن شاید مدتی طول بکشد، اما آنچه مربوط به یگان ویژه در ناآرامی‌های اخیر است، باید گفت که قضیه جمع شده و پایان یافته است.
در پایان روز دوم رقابت های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، علی مسکینی در ۶۰- کیلوگرم و تیم کاتای ایران راهی فینال شدند.
نتایج کامل دیدارهای روز چهارم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد و تیم ملی ایران در رده دوم گروه خود باقی ماند.
روز نخست از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا با کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
رقابتهای تکواندو در روز دوم بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
روز نخست از رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب دو مدال طلا توسط دختران ایرانی در صوفیه به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ