وزیر اطلاعات از شناسایی دومین عامل حادثه تروریستی شاهچراغ در شب گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
مراجع قضایی نه تنها در «تشخیص» رفتارهای مجرمانه، بلکه در «برخورد» با متهمان ارتکاب این رفتارها نیز باید مطابق قانون عمل کنند. اولی، اصل «قانونی بودن جرائم» و دومی، اصل «قانونی بودن دادرسی کیفری» نامیده می‌شود. اصل اخیر در قسمتی از اصل ٣۶ قانون اساسی، ماده ١٢ قانون مجازات اسلامی و ماده ٢ قانون آیین دادرسی کیفری آمده
محمد محبی توانست در دومین تلاشش برای زدن گل چیپ، موفق عمل کند و استقلال را به گل چهارم برساند.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
بنا به حکم دادگاهی در روسیه، دو تن به دلیل کمک به فرار غیرقانونی عوامل ترور داریا دوگین به زندان محکوم شدند.
دادگاهی در روسیه یکی از عوامل ترور هولناک داریا دوگین را شناسایی و قرار بازداشت صادر کرد.
با اشتباه مرگبار مارکو وراتی قفل دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست تا برای دومین سال پیاپی یک ایتالیایی عامل حذف این تیم لقب بگیرد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
ظهر امروز مدیران باشگاه پیکان برای روحیه بخشیدن به تیم فوتسال زنان این باشگاه، عوامل این تیم را به ضیافت ناهار دعوت کردند.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
او تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، لوح سپاس دریافت کرد.
خودکشی یکی از مهم‌ترین مشکلات بهداشت عمومی در سراسر جهان است. پدیده‌ای پیچیده که تحت تأثیر ویژگی‌های شخصی و عوامل مختلف اجتماعی-محیطی قرار دارد. این وضعیت در کره جنوبی شدیدتر است، که دومین کشور بالاترین میزان خودکشی را در بین تمام کشور‌های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دارد.
جواد خیابانی با گزارش دربی رفت این فصل، تبدیل به دومین رکورددار گزارش بازی پرسپولیس و استقلال شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۰ مجروح حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری بودند که تاکنون سه نفر از این تعداد، ترخیص شده است. و همچنین دومین عمل جراحی پدر کیان انجام شده و شرایط خوبی دارد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در سراسر جهان است که ۷۰ درصد موارد آن در کشور‌های با درآمد پایین رخ می‌دهد. عوامل خطر سکته مغزی مانند عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی شامل فشار خون بالا، دیابت، چربی خون و سایر عوامل خطر مرتبط با سبک زندگی است.
دومین ویژگی ساختاری این شرکت‌ها که خیلی مهم است، فقدان نظام بازار است. در نظام بازار، قیمت‌گذاری دستوری نیست در نتیجه شکافی میان قیمت بازار و قیمت کارخانه وجود ندارد (جز سود بنکدار) این ویژگی ام‌الفساد شرکت‌های خصولتی است. تقریبا بخش مهمی از ارزش تولید کشور از این طریق حیف و میل می‌شود. در انرژی، در خودرو، در سیمان و در فولاد همه جا چنین فسادی هست.
خاندوزی گفت: هرچند نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ ساله مالیاتی مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصویب دولت نیز مجری قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ