اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع لبنان پس از سوء قصد به جان خود اعلام کرد که حالش خوب است و به مکان امنی منتقل شده است.
وکلا شغل آسیب‌پذیری دارند. همانطور که یک سرباز می‌تواند سلاح داشته باشد و از خود دفاع کند وکلا نیز باید سلاحی داشته باشند تا در چنین مواقعی بتوانند از خودشان دفاع کنند. نمی‌گوییم که حتما سلاح گرم یا نوعی سلاح سرد، ولی چیزی که بتوان از آن در مواقع خطر استفاده کرد. وکلا، مدافع حقوق ملت هستند و به دلیل شغلی که دارند در معرض آسیب و خطر قرار می‌گیرند.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد در این تیراندازی آسیبی ندید و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بشاگرد امروز برای اعتراض به این سوء قصد سرکار حاضر نشدند.
رئیس ستاد امر به معروف در واکنش به سوء قصد به برخی روحانیون، گفت: عموما این کارها را آدم‌های مرفه می‌کنند.
در این بیانیه ذکر شد، با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است.
آیت الله سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: سوءقصد به معاون صنایع عمومی وزارت صمت توسط کسانی انجام شده بود که مخالف شفافیت بوده اند.
در پی انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد به جان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سخنگوی این وزارتخانه گفت که خبر منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و ماجرا فقط در حد برخورد فیزیکی یک فرد ناشناس با او بوده است.
محمد مهدی براداران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت زمانی که قصد عزیمت به منزل را داشته است، از سوی فرد یا افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفته است.
سوء قصد نافرجام علیه نخست وزیر سابق پاکستانف ذهن تحلیلگران را درباره عوامل پشت پرده این اقدام و سرنوشت سپهر سیاسی این کشور دارنده تسلیحات اتمی به شدت به خود مشغول کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه سوءقصد انجام شده علیه عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان را محکوم کرد.
رسانه ها از اصابت گلوله به پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر وقوع تیراندازی به سوی وی خبر می دهند.
رسانه ها از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر وقوع تیراندازی به سوی وی خبر می دهند.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان با اعلام اینکه مهدی فانی خلیل‌آباد قاضی دادسرای سراوان که مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت، گفت: نیرو‌های امنیتی در حال شناسایی عاملان این اقدام هستند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
نگهبان بانک سپه چابهار امروز هنگام مراجعه به محل کارش توسط دو فرد مسلح مورد سوءقصد قرار گرفت که در جریان این حادثه سه گلوله به وی اصابت کرد.
شاهرود- یک وکیل ۳۳ ساله شاهرودی مورد سو ءقصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد این موضوع توسط دادستان شاهرود تائید و حتی اعلام شده یک مظنون در این زمینه دستگیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ