مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل فقهی و اجتماعی با اشاره به موضوع اباحه‌گری گفت: انسان اخلاقی از نظر اسلام، انسانی است که مقید به حدود و ضوابطی بوده که اسلام آن را برای سعادت انسان تعیین کرده است.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
روایت مادر یکی از اعضای گروهک منافقین از فساد اخلاقی مسعود رجوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
واشنگتن گرفتار احساس نادرست اخلاقی ای است که با غرور و محاسبات ماکیاولیستی احاطه شده رویکردی که جهان را به پرتگاه خطر نزدیک می سازد. باید از این امر جلوگیری کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
باشگاه سپاهان می‌گوید منشور جدیدی را برای رعایت رفتار حرفه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم‌های ورزشی به تصویب رسانده است.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هیئت نظارت باید تخلفات نمایندگان را بررسی و شرعاً اعلام کنیم و به صراحت می‌گویم از ۲۳۴ پرونده‌ای که در هیات نظارت تشکیل شده، یک مورد اخلاقی و مالی نداشتیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هیئت نظارت باید تخلفات نمایندگان را بررسی و شرعاً اعلام کنیم و به صراحت می‌گویم از ۲۳۴ پرونده‌ای که در هیات نظارت تشکیل شده، یک مورد اخلاقی و مالی نداشتیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
یک نهاد نظارتی در اراضی اشغالی از افزایش فساد اخلاقی در بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوز گسترده آنها به نظامیان زن پرده برداشت.
وزارت خارجه روسیه تأکید کرد اروپا به علت نادیده‌گرفتن کشتار مردم در شرق اوکراین، صلاحیت اخلاقی ندارد که مسکو را به جنایت جنگی متهم کند.
ورزش برزیل شاهد یک فاجعه اخلاقی بود که کل کشور را شوکه کرد.
نخست وزیر کانادا امروز از اعمال تحریم هایی علیه پلیس امنیت اخلاقی ایران خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را به «خشونت علیه زنان» متهم کرده و آن را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
رحمان عموزاد با ادای احترام به زحمات حسن یزدانی در تیم ملی گفت: او الگوی دوست داشتنی و پهلوان با اخلاق ماست و همچنان برای ما افتخار،رینی خواهد کرد.
سرهنگ میرزایی رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران برکنار شد.
عضو هیئت مدیره صنعت نفت نسبت به اتهاماتی که به سنگربان این تیم وارد شده بود، واکنش نشان داد.
حسین مالکی که فصل موفقی را در سایپا سپری کرد به زودی قراردادش را با تیم جدیدش امضا خواهد کرد.
دوران ولادت امام جواد علیه السلام، یکی از سخت ترین دوران برای اهل بیت علیهم السلام بود. امام محمد بن علی التقی علیهما السلام، نهمین پیشوای شیعیان در این دوره به مانند مشعلی همچنان به هدایت شیعیان با وجود حوادث گسترده‌ای پرداختند که در این دوره رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ