در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: براساس تفاهم نامه های اخیر صندوق حدود ۱۰ همت با بانک‌ها به تفاهم رسیدیم تا برای حمایت مالی دانش بنیان ها در بسته رشد تولید استفاده کنیم.
طبق اعلام لندن، نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی از اوکراین را ارائه می‌کند که هزاران مهمات تانکی و ده‌ها نفربر زرهی در ماه‌های آتی را شامل می‌شود.
مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند، کادر فنی تلاش می‌کند به تیم کمک کند اما دست‌مان برای تعویض بسته است.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
شورای وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا امروز در اقدامی مداخله جویانه در حمایت از اغتشاشات چند ماه پیش، از تصویب ششمین بسته تحریمی بروکسل علیه ایران خبر داد.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
نفت مسجد سلیمان پس از دو تساوی پی در پی و بسته نگه داشتن دروازه خود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک‌ مغلوب استقلال مدعی شد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
وزیر امور خارجه ایتالیا از تصمیم اتحادیه اروپا برای معرفی بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران در ادامه رویکرد این اتحادیه برای حمایت از اغتشاشات خبر داد.
وزارت امور خارجه هلند امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که در حمایت از اغتشاش‌گران، سفیر ایران را احضار می‌کند!
نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، احزاب حاکم در آلمان خواستار بسته‌شدن یک مرکز فرهنگی و فکری قدیمی ایران شدند.
فردین آقابزرگی معتقد است؛ بسته حمایتی فوری بورس به دلیل ابهامات کلان به ویژه در نرخ بهره و عرضه اوراق اخزا اثرگذاری لازم را ندارد.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
کرج- وزیر ارتباطات و فناوری گفت: بسته حمایتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته شده است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۰ هزار بسته لبنی میان خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ