دادگاهی در روسیه یکی از عوامل ترور هولناک داریا دوگین را شناسایی و قرار بازداشت صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: امامان معصوم (ع) در جایی جایی سخنانشان از خداوند درخواست شهادت داشته اند و این روحیه شهادت طلبی امروز یکی از عوامل مهم در پیروزی بر دشمنان است.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
مرکز اصلی اداره و سیاست‌گذاری این کانال‌های تلگرامی به‌دست عناصری در یکی از کشور‌های معاند بوده و تأثیرگذاری مستقیمی در افزایش نرخ‌گذاری کاذب دلار در هفته‌های گذشته داشته‌اند.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین ۹۵ درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
محمد شجاعی، دانش‌آموخته رشته فلسفه و حوزه گفت: اجنه یکی از عوامل ناآرامی‌های اخیر در کشور است.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشور‌های عربی خبر داد.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشورهای عربی خبر داد و اعلام کرد: این تیم قصد داشتند بعد از فروکش کردن فضای ناشی از شهادت مولوی اقدام به ترور فرد دیگری کنند.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: یکی از عوامل عبور موفق جمهوری اسلامی از بحران‌ها، ظرفیت‌های موجود در قانون اساسی بوده و اتکا به آرای مردم باعث شده هیچ بن‌بستی بر مسیر پیشرفت قرار نگیرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از پارک‌های سمنان دستگیر شدند، گفت: در حین دستگیری افراد متخلف، یک شرور نیز به چنگ قانون گرفتار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ