وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پرسنل روسیه همچنان در مرکز هماهنگی غلات در استانبول مستقر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمایش دریایی سپر اقیانوس-۲۰۲۳ با مشارکت ۳۰ کشتی جنگی و ۲۰ کشتی پشتیبانی در کنار حدود ۶ هزار پرسنل نظامی در دریای بالتیک آغاز شد.
دولت طی فرمان منتشرشده در وب‌سایت خود اعلام کرد که این افزایش‌ها شامل افرادی می‌شود که در سمت‌های نظامی هستند، همچنین کارکنان نظامی که طبق قرارداد خدمت سربازی دارند و پرسنل نظامی که به صورت اجباری خدمت می‌کنند.
وزیر دفاع آلمان امروز در دیدار با همتای چینی خود از پکن خواست تا فورا با پرسنل سابق نیروی هوایی برلین قطع همکاری کند.
صدها آلمانی شاغل در روسیه مانند دیپلمات‌ها، معلمین و کارمندان در ارتباط با کاهش پرسنل سرویس‌های اطلاعاتی مسکو در برلین باید روسیه را تَرک کنند.
توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه! به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه لازم را در بحث فوق‌العاده ویژه پرسنل وزارت کشور داشتند و باید این مصوبه اجرا شود.
مدیر دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال از افتتاح سوپراپلیکیشن این باشگاه طی روزهای آینده خبر داد.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
رئیس‎ جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال تکمیل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و به گفت‎گوی صمیمانه با پرسنل بیمارستان پرداخت.
وزارت ارتباطات با محتوای انتقاد از «عدم رعایت شئونات اسلامی و عادی انگاشتن بدحجابی» پرسنل به اپراتور‌ها نامه زده است.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد سه هزار و ۳۰۰ واحد سازمانی برای پرسنل انتظامی تهران بزرگ طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد سه هزار و ۳۰۰ واحد سازمانی برای پرسنل انتظامی تهران بزرگ طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد.
به گفته مقامات استرالیا، هکرها با یک باج افزار به پلتفرم های ارتباطی پرسنل نظامی و دفاعی استرالیا حمله کرده اند.
شیراز - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسنل اداری شاغل در آموزش و پرورش که نظام رتبه بندی شامل آنها نشد در طرح مناسب سازی، افزایش حقوق آنها به صورت ویژه دیده شود.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حقوق و معیشت پرسنل نیروی انتظامی مناسب نیست و دولت و مجلس باید در قانون بودجه، توجه بیشتری به این قشر کنند.
لحظه وداع پرسنل بیمارستان کسری با پیکر مهسا امینی را مشاهده کنید.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ