صدها آلمانی شاغل در روسیه مانند دیپلمات‌ها، معلمین و کارمندان در ارتباط با کاهش پرسنل سرویس‌های اطلاعاتی مسکو در برلین باید روسیه را تَرک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدها تن از مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از زندانیان سیاسی که دست به اعتصاب غذا زده اند، اعلام کردند.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
لاشه صدها پرنده دریایی در ساحل چانگای شیلی پیدا شده و مقامات مطمئن نیستند که علت مرگ آنها چیست.
صدها نظامی صهیونیست با امضای طوماری خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای اصلاحات قضایی در ارتش هشدار دادند.
صدها پرواز در فرودگاه‌های اصلی آلمان به دلیل اعتصاب لغو شدند.
ترکیه اعلام کرد که ۳۶۵ مهاجر افغانستانی را از شهر «آغری» این کشور توسط شرکت هواپیمای آریانا اخراج کرده‌ است.
در سایه حملات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه و تنش در قدس اشغالی، رسانه‌ها از استقرار ۲ هزار و ۳۰۰ تن از نیروهای پلیس این رژیم در قدس خبر دادند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
صدها اندونزیایی با برگزاری تجمع در جاکارتا پایتخت اندونزی از دولت کشورشان خواستند مانع حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال شود.
صدها نویسنده و شخصیت دانشگاهی رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس خواستند تا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم استقبال نکنند.
صدها نفر از معترضان آلمانی با تظاهرات در شهرهای این کشور از دولت خود خواستند تا عرضه سلاح به اوکراین را متوقف کند.
هند دستور مسدود کردن ۲۳۲ اپلیکیشن و وب‌سایت را صادر کرده که بیشتر آنها چینی هستند. این نشان می‌دهد روابط بین این دو کشور بزرگ آسیایی سال‌ها پس از یک درگیری مرگبار مرزی همچنان پرتنش است.
صدها پرواز در استانبول به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف لغو شد.
این نوع خاص از ابرنواختر‌ها انفجاری دومرحله‌ای دارند؛ یعنی ابتدا ماه‌ها یا سال‌ها پس از انفجار اولیه موجی از پرتو ایکس به سیاره‌ها می‌رسد، سپس صد‌ها یا هزاران سال بعد، پرتو‌های کیهانی وارد عمل می‌شوند تا اثر ویرانگر قبلی را تکمیل کنند و اجازه بازیابی را به زیست‌کره ندهند.
دیدار صدها نفر از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب
صدها هزار اسپانیایی روز یکشنبه در اعتراض به برنامه های دولت در امور مراقبت های بهداشتی دست به تظاهرات زدند.
پلیس هلند صدها نفر از فعالان محیط زیست را که در فرودگاه «شیپخول» آمستردام دست به اعتراض زده بودند، بازداشت کرد.
منابع خبری از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان نیجریه و تخریب ۹۰ هزار خانه در این کشور براثر وقوع سیل، خبر دادند.
نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در واکنش به خبر نشریه نیوزویک، گفت: کومله گروهک‌ فعال تروریستی است که صدها نفر از مردم مهاباد و دیگر شهرهای ایران را به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.
صدها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ