رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش گت: دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
بارندگی شدید در پایتخت چین به مرگ دست کم ۱۱ نفر و مفقود شدن ۲۷ نفر دیگر انجامید.
پلیس بنگلادش روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر سقوط یک اتوبوس به داخل آب کنار جاده ای در جنوب منطقه جالاکاتی بنگلادش، دست کم ۱۷ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند.
انفجار گاز باعث سوختکی زن جوان و ۲ فرزندش شد و در نهایت هر ۳ نفر جان باختند.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به علت مصرف مشروبات الکلی در کرج ۱۰ نفر به علت شدت مسمومیت فوت کرده‌اند و دو نفر هم دچار مرگ مغزی شده‌اند.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان از سقوط یک فروند بالگرد ارتش این گروه و مرگ ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
وزارت دفاع افغانستان از سقوط یک فروند بالگرد ارتش این کشور و مرگ ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر برخورد خودرو به تیر چراغ راهنمایی خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع ۲ در مختلف با سطح درآمد‌های متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود ۴۲۲ میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند. دیابت نیاز به درمان دارد، زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید.
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
مقامات آمریکایی می‌گویند اطلاعات اولیه نشان می‌دهد نیروهای ارتش اوکراین عامل حمله موشکی به خاک لهستان هستند که موجب مرگ ۲ نفر شده است.
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دوماه است آمار مرگ و میر کرونا زیر ۱۰ نفر است و برخی از روز‌ها صفر بوده است در حالی که در آمریکا بالای ۲۰۰ و اروپا بالای ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم و موج کرونا در ژاپن و کره در حال افزایش است.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز گفت: این ۲ نفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت‌الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره و شنبه شب برای اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده بودند تا به لوله بنزین برسند، اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.
صبح دیروز (جمعه) در شهرستان شوشتر خوزستان نیز وقتی دختر جوان در دریاچه در حال غرق شدن بود، ۲ برادر و برادرزاده‌اش به آب زدند تا او را نجات دهند، اما همگی جانشان را از دست
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ