براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مدعی هستند که گفت‌وگوهای چین و کوبا برای ساخت پایگاه نظامی مشترک در خاک کوبا پیشرفت زیادی داشته است.
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
یک کارشناس امنیتی عراقی نسبت به بازگشت خانواده‌های عناصر داعش به نینوا و سنجار و وقوع حوادث امنیتی در این مناطق هشدار داد.
مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به مسائل مختلفی از جمله نگرانی‌های گسترده تل آویو در حوزه امنیت پرداختند.
مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: شرکت کیونپ با هشدار وجود آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۲-۲۷۵۹۶ در محصولات NAS ساخت خود از مشتریانش خواسته که محصولات و وصله این ضعف امنیتی را به‎ روزرسانی کنند.
وزیر امور خارجه استونی با اشاره به جنگ در اوکراین گفت که معماری امنیتی اروپا به طور کلی در خطر قرار دارد.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
رضا نصری گفت: ایران عملاً از صحنه دیپلماسی جهان حذف شده است و –به‌رغم اهرم‌سازی‌های متعدد در حوزه هسته‌ای و پهپادی و موشکی- در مناسبات دیپلماتیک جهانی توان تاثیرگذاری بسیار اندکی دارد. در واقع، باید به این حقیقت واقف شد که مقوله «دیپلماسی هوشمند» امروزه به یک ضرورت امنیتی تبدیل شده است و از این رو تقاضا کرد در این حوزه نیز بازنگری‌های جدی و قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرد.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا سلام الله علیها داشت که او را نجات داد.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان گفت: خطر نفوذ شبه نظامیان به خاک کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی نیز همچنان بالا است.
یک منبع بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که زنگ خطر برای نهادهای امنیتی این رژیم در کرانه باختری به صدا درآمده است.
هماهنگ کننده سازمان ملل در فرآیند صلح در خاورمیانه نسبت به وخامت اوضاع امنیتی و خسارت های جانی غیر قابل قبول در کرانه باختری به شدت ابراز نگرانی کرد.
هر افسر امنیتی که پرونده ترامپ را بررسی می‌کرد بلافاصله پرچم‌های قرمز (نشانه رد شدن و صلاحیت نداشتن؛ م.) را می‌دید. این موارد سابقه بدهی مالی و ورشکستگی تجاری، ارتباط با یک قدرت متخاصم مانند روسیه و وابستگی به قدرتی خارجی برای دستیابی به اهداف تجاری را شامل می‌شدند.
دموکرات‌های ارشد مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بررسی و ارزیابی خسارت جعبه‌های اسناد فوق طبقه‌بندی‌شده توقیفی از عمارت رئیس جمهور سابق این کشور شدند.
متهم گفت: بنده ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ