نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه لازم را در بحث فوق‌العاده ویژه پرسنل وزارت کشور داشتند و باید این مصوبه اجرا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس یکی از مطالعات در زمینه دیابت، افرادی که به‌طور منظم سیب می‌خورند کمتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند که به‌گفته محققان ناشی از مقدار فراوان ترکیبات فیتوشیمیایی موجود در سیب است که خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی دارد.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
نشست فوق‌العاده و مجازی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو جهت بررسی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و دانمارک آغاز شد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
ما همیشه کفتار‌ها را به عادت‌های بدی مانند آشغال‌خوری می‌شناسیم. اما شاید تعجب کنید این حیوانات شکارچیان، والدین و حتی شناگر‌های قابلی هستند
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
یک خانم طبیعت‌گرد باذوق، وقتی در ساحل مانلی سیدنی پیاده‌روی می‌کرد، صحنه‌ای بی‌نظیر دید که تا آن لحظه در عمرش ندیده بود؛ حداقل ۱۲ دولفین همزمان و در یک ردیف، روی موجی سوار شدند.
ارتش چین یک موشک بالستیک میان‌برد هاپرسونیک جدید به نام «دانگ‌فنگ-۲۷» را با موفقیت آزمایش کرده است.
وقتی درختی در جنگل می‌میرد، نور خورشید دوباره به آن نقطه از جنگل بازمی‌گردد. همان‌جایی که درخت تنومند نمی‌گذاشت نور بگیرد. با بازگشت دوباره نور، گیاهانی که مدت‌ها منتظر این لحظه بودند، برای کسب نور بیشتر با هم می‌جنگند. جنگی که هرگز چشم نمی‌تواند آن را ببینید و حالا دوربین‌های فوق پیشرفته به ما نشان می‌دهند.
منابع عبری در گزارشی اذعان کردند که میزان خودکشی بین صهیونیست‌ها به ویژه قشر جوان آن‌ها، طی سال‌های اخیر افزایش فوق‌العاده زیادی داشته است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ارائه شده به نمایندگان مجلس از پیگیری جذب مربی امور تربیتی و تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
احمدی لاشکی درباره افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به ۵۰ درصد بیان کرد: افزایش فوق‌العاده ویژه در شورای حقوق و دستمزد مطرح شده است و منتظر خروجی آن هستیم برای این موضوع به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است البته افراد در اولویت برای بهره‌مندی از افزایش فوق‌العاده ویژه، ۴۳۰۰ نیروی اداری و نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس هستند. (هم‌اکنون فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.)
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از اصلاح درصد «فوق‌العاده ویژه» در احکام کارگزینی کارکنان مشمول، خبر داد.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
سید احسان خاندوزی گفت: بودجه سال آینده در ۱۸ جلسه فوق‌العاده در دولت به‌صورت ویژه بررسی شد و امسال تفصیلی‌تر مورد بررسی قرار گرفت و این علت زمان‌بر شدن آن است.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
هواپیما‌های رادیو کنترلی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند و به پرواز درآمدن‌شان نیز همواره جذابیت‌های ویزه خود را داشته است. در تصاویر زیر ایرباس ۳۸۰ کنترل از راه دور را می‌بینید که مانور جالبی دارد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس حذف فوق‌العاده ویژه کارکنان دولت را تکذیب کرد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
هواداران پرسپولیس استقبالی فوق‌العاده از اولین میزبانی تیمشان در لیگ بیست و یکم داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ