ایلان ماسک که به تازگی توئیتر را خریده دستور اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی را صادر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
فرانسه اعلام کرد استفاده «تفریحی» از TikTok، توییتر، اینستاگرام و سایر برنامه‌ها را در تلفن‌های کارکنان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت ناکافی داده‌ها ممنوع می‌کند.
استانیسلاس گورینی وزیر خدمات عمومی فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اپ‌های تفریحی به اندازه کافی ایمن نیستند که توسط سرویس‌های دولتی مورد استفاده قرار گیرند و ریسکی برای حفاظت از داده‌ها به شمار می‌روند.
راشاتودی اعلام کرد طی چند روز اخیر ایلان ماسک ۲۰۰ نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
ایلان ماسک برای چهارمین بار پس از آنکه اعلام کرد موج اخراج  کارمندان توئیتر پایان یافته، دوباره عده ای دیگر را اخراج کرد.
توئیتر ۵۰ کارمند دیگر خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کرد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
طبق اسناد داخلی توئیتر، تعداد کارمندان ثابت پلتفرم به حدود ۱۳۰۰ نفر رسیده که کمتر از ۵۵۰ نفر آنان مهندس هستند.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
توئیتر تعداد بیشتری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی را مدیریت می کنند و بخش نفرت پراکنی و آزار را اخراج کرده است.
دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.
به نظر می رسد ایلان ماسک تعداد بیشتری از نیروی کار توئیتر را اخراج کرده است. طبق گزارش نشریه «اینفورمیشن» این شرکت بخشی از نیروی انسانی قسمت زیرساخت خود را اخراج کرده است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید توئیتر با اخراج انبوهی از کارمندان و اقدامات دیگر آرام آرام این شبکه اجتماعی را به لبه پرتگاه نابودی سوق می دهد.
ایلان ماسک با بحرانی در توئیتر روبرو است زیرا به نظر می رسید موجی از کارمندان اولتیماتوم او برای آمادگی جهت فعالیت بیشتر و سختگیرانه تر را رد کرده اند.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
آغاز اخراج گسترده کارمندان توییتر
طبق گزارشی جدید پس از آنکه ایلان ماسک مدیریت توئیتر را برعهده گرفت این شرکت با اخراج گسترده کارمندان روبرو شده است.ماسک تصمیم دارد  ۳۷۰۰ نفر از نیروی انسانی این پلتفرم اجتماعی را اخراج کند.
توئیتر که هفته پیش به ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس فروخته شد، ۲۵ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
چند روز قبل از عقد قرارداد فروش توئیتر، کارکنان این شرکت هشدار داده‌اند که کاهش و اخراج گسترده کارکنان، اقدامی بی ملاحظه و غیرمنطقی خواهد بود.
یکی از کارمندان سابق شرکت توییتر به اتهام ۶ فقره جرم کیفری از جمله جاسوسی برای عربستان سعودی محکوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ