یکی از کارمندان سابق شرکت توییتر به اتهام ۶ فقره جرم کیفری از جمله جاسوسی برای عربستان سعودی محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
رشت- ۳ کارمند شهرداری یکی از مناطق شهر رشت به جرم ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید اعضای تیم ملی ایران تا دهم تیرماه برای دریافت ویزای آمریکا زمان دارند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سودان از کشته شدن ۳ کارمند این سازمان در سودان خبر داد.
توئیتر ۵۰ کارمند دیگر خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کرد.
عبدی نوشت: ظاهراً این طرح از بس بد بوده، توییت را پاک کرده‌اند. چون آن را در اکانت پاد ندیدم. در هر صورت بانیان این طرح‌ها همچنان هستند و بر همین اساس در حال کارند.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در بازرسی از دفتر این شخص، ۲۰۰ قطعه سکه یک گرمی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.
کارمند سابق توییتر، سوت‌زن جدیدی است که نسبت به مسائل امنیتی در این شرکت شبکه اجتماعی هشدار داده است.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
وزارت خارجه روسیه امروز از اخراج کارمند سفارت لیتوانی در مسکو خبر داد.
دفتر دادستانی فدرال آلمان پنجشنبه گفت: پلیس فرد مظنون را که یک شهروند آلمانی به نام کارستن ال است، روز چهارشنبه در برلین دستگیر کرد. گفته می‌شود پلیس به همین منظور به آپارتمان و محل کار او و نیز محل کار یک فرد دیگر یورش برده است. دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متهم مظنون به خیانت دولتی است. او در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی را که در جریان کارش به دست آورده بود با یک آژانس اطلاعاتی روسیه به اشتراک گذاشت.
دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.
وزارت خارجه لیتوانی امروز از اخراج کارمند سفارت روسیه در این کشور خبر داد.
شرکت‌های فناوری که با کمبود نیروی ماهر روبرو هستند، تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توییتر که توسط ایلان ماسک اخراج شده‌اند را جذب کنند.
شرکت‌های فناوری تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توئیتر را که توسط مالک جدید آن اخراج شده‌اند، جذب کنند. آنها به این تحول به چشم یک فرصت مناسب می‌نگرند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو کارمند سفارت مولداوی را عنصر نامطلوب اعلام می کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس آگاهی در اولین بررسی های خود پس از فقدان دکتر فرهود دریافتند که یک گروه سه نفره که یکی از آنها قبلاً کارمند دکتر فرهود بوده وی را دزدیده اند.
طبق گزارشی جدید پس از آنکه ایلان ماسک مدیریت توئیتر را برعهده گرفت این شرکت با اخراج گسترده کارمندان روبرو شده است.ماسک تصمیم دارد  ۳۷۰۰ نفر از نیروی انسانی این پلتفرم اجتماعی را اخراج کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.
وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای از اخراج کارمند سفارت رومانی در مسکو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ