ایلان ماسک برای چهارمین بار پس از آنکه اعلام کرد موج اخراج  کارمندان توئیتر پایان یافته، دوباره عده ای دیگر را اخراج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییتی با کنایه درباره محدودیت‌های اعمال شده در شبکه اجتماعی توییتر اظهار نظر کرد.
ایلان ماسک اعلام کرد اسپیس ایکس موشک استارشیپ را در ۶ تا ۸ هفته آینده دوباره پرتاب می کند. این موشک قرار است پس از آماده سازی های لازم به مریخ سفر کند.
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
Beeple که در سال ۲۰۲۱ یکی از قطعات هنری دیجیتال خود با نام «Everydays: The First ۵۰۰۰ Days» را به قیمت ۷۰ میلیون دلار فروخته بود، در توییتی درباره این ماسک‌ها نوشت و گفت که قصد دارد از آن‌ها به‌عنوان چیزی که از آن به‌عنوان «مجسمه‌های زنده» یاد کرده، استفاده کند.
برنامه‌های ایلان ماسک برای شرکت جدیدش تحت عنوان X. AI مشخص نیست و هنوز چیزی درباره اینکه آیا او به دنبال ساخت یک بات هوش مصنوعی رقیب برای ChatGPT است یا خیر، منتشر نشده است.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
انتشار سورس کد توییتر در فضای آنلاین همزمان با انتشار خبری درباره ارزش واقعی این پلتفرم خبر خوبی برای ماسک و دیگر سهامداران توییتر نخواهد بود. بر اساس شنیده‌ها ایلان ماسک مدعی شده که ارزش این شبکه اجتماعی حتی نصف ۴۴ میلیارد دلاری که برای آن پرداخت کرده هم نیست.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
ایلان ماسک که این روزها با چالش های زیادی روبرو است، اکنون باید برای توئیت هایش در سال ۲۰۱۸ میلادی درباره شرکت تسلا در دادگاه حاضر شود.
سوفیا بسیار محبوب است؛ تصویر او با رفتن بر روی جلد مجلات آن‌ها را زیبا کرده است، در برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته و مصاحبه کرده و حتی در سازمان ملل متحد نیز سخنرانی کرده است. اخیرا سایت «Freethink» این فرصت را پیدا کرد که با سوفیا صحبت کند و از او سؤالات مختلفی بپرسد.
طبق اعلام وزیر دیجیتال آلمان، وی اخیرا با ایلان ماسک دیدار کرده تا انتظارات دولت این کشور از توئیتر به خصوص درباره مقابله با اخبار جعلی را شفاف سازی کند.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
ایلان ماسک، مالک جدید توییتر که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌داند، درمورد بازگشت حساب کاربری ترامپ به توییتر نظرسنجی کرده بود و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به فعال شدن مجدد حساب ترامپ رای مثبت دادند.
هشدار ایلان ماسک درباره ورشکستگی توییتر
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بحث درباره بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک در مراحل اولیه قرار دارد و مقامات دولت آمریکایی در حال بررسی ابزار‌هایی است که به دولت فدرال اجازه می‌دهد برای بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک از آن‌ها استفاده کنند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
ایلان ماسک در واکنش به ادعاهای اخیر درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: «جنگ پهپادی اول»!
ثروتمندترین کارآفرین جهان و صاحب شرکت ماهواره‌ای «اسپیس‌ایکس» ضمن هشدار درباره هر گونه تعرض به امنیت روسیه، گفت که شبه جزیره کریمه بخش جدایی ناپذیر خاک روسیه و کلید امنیت آن است.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
ایلان ماسک با یک توییت جدید دوباره جنجال به پا کرد.
ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی، توییت عجیبی را درباره منچستریونایتد منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ