ایلان ماسک با بحرانی در توئیتر روبرو است زیرا به نظر می رسید موجی از کارمندان اولتیماتوم او برای آمادگی جهت فعالیت بیشتر و سختگیرانه تر را رد کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه خبر داد که این کشور به چارچوب توافقی برای تسویه بدهی خود به ایران رسیده است.
همزمان با تشدید بحران پروازهای هوایی میان مصر و رژیم صهیونیستی که به معنی کاهش روابط دیپلماتیک دوجانبه خواهد بود، یک هیأت از سوی تل آویو برای بررسی این موضوع راهی قاهره می‌شود.
اریک تن‌هاخ جلوی انتقال تام هیتون، دروازه‌بان سوم منچستریونایتد به لوتون تاون را گرفته است چون او تنها سنگربان آماده تیم است.
شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
اعضای تیم پرسپولیس در اولین تمرین پیش‌فصل شرکت نخواهند کرد.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
محمد علی ابطحی بلیبورد یک سریال تلویزیون را در توئیتی منتشر کرد.
طبق اسناد داخلی توئیتر، تعداد کارمندان ثابت پلتفرم به حدود ۱۳۰۰ نفر رسیده که کمتر از ۵۵۰ نفر آنان مهندس هستند.
عباس عبدی در توئیتی نوشت: صدا و سیما را چنان اصلاح کنید که مردم برای دریافت حقیقت پای آن بنشینند.
طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، بسیاری از سلبریتی ها حساب های کاربری خود را رها می کنند.توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در توئیتی بر لزوم پیگیری راهکار و گزینه مقاومت از سوی ملت های منطقه در تقابل با تهاجم مستکبران تاکید کرد.
عباس عبدی با انتشار توئیتی از نادیده گرفته شدن حقوق زنان انتقاد کرد و نوشت: اکنون با بحرانی مواجه شده‌اند که طرفدارانشان نیز به مخالفت با سیاست‌های جاری آنان پرداخته‌اند.
ایران نوشت: احتمالاً توئیت (استاندار) به مذاق برخی از افراد خوش نیامده و حالا سعی کردند با پول‌پاشی اقدام به تخریب منصوری کنند؛ مسأله‌ای که اوج بی‌انصافی و منفعت‌طلبی را در اثنای بحران ملی نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ