طبق گزارشی جدید پس از آنکه ایلان ماسک مدیریت توئیتر را برعهده گرفت این شرکت با اخراج گسترده کارمندان روبرو شده است.ماسک تصمیم دارد  ۳۷۰۰ نفر از نیروی انسانی این پلتفرم اجتماعی را اخراج کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به خراسان شمالی از تمدید گذرنامه‌های منقضی شده برای سفر اربعین حسینی و صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در آتش‌سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق‌تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۰۰ سالمند تحت پوشش این اداره کل وجود دارد که یک هزار و ۲۰۰ نفر از آنها ماهانه مستمری دریافت می کنند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۳۰۰ سارق در دهمین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی در این کلانشهر شناسایی و دستگیر شدند.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
۳۰۰ هزار بوم سنگی در محدوده‌ای به نام تیمره یک گالری سنگی تاریخی را پیش روی گردشگران می‌گذارد اما برخی این نقوش را نقشه گنج می دانند و در کنارش حفاری غیرمجاز می‌کنند تا به«هیچ» می‌رسند.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شروع بکار ۳۰۰ نفر نیروی اداری جدید در دادگستری این استان خبر داد.
یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری دانشمندان دانشگاه توبینگن و مرکز تکامل انسان و محیط دیرینه‌ی سنکنبرگ، نخستین ردپای شناخته‌شده‌ی انسان از آلمان را کشف کرده‌اند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ماه رمضان ۳۲۰ نفر از مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در میزهای خدمت در محل مساجد با بیش از ۳۷۰۰ نفر از مردم دیدار داشته اند.
رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه به ۳۴۰۰ اقامتگاه بوم گردی به دلیل بالا بردن آمار مجوز داده شد گفت: همین اتفاق آسیب زیادی به فلسفه مهمان نوازی بوم گردی‌ها زد.
باشگاه پرسپولیس اجازه حضور هشت هزار نفر از هوادارانش برای بازی با سپاهان را کسب کرده است.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان دارای خرابی شدید بوده که طی یکسال اخیر ۳۰۰ کیلومتر آن لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.
اصفهان- رئیس اداره جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی امسال در این استان خبر داد.
شهردار تهران گفت: تهران ۳۰۰ هزار موتور کار دارد و هدفگذاری ما این است که در یک برنامه چهار ساله این موتورها را برقی کنیم.
رئیس سازمان اورژانس کشور، به تشریح مشکلات و چالش های ناوگان اورژانس پرداخت.
سخنگوی سازمان ساتبا از احداث ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب ۱۵ هزار پنل خورشیدی در ۱۲ استان کشور به توافق رسیده است.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ