در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
کریس پلامر مهندس امنیت سایبری در توئیتی می‌نویسد: من باگی را اطلاع رسانی کردم که gogle@ با تاخیر آن را با عنوان «اصلاح نمی‌شود- رفتار مورد نظر» رد کرد. اینکه چگونه یک کلاهبردار هویت @UPS را جعل می‌کند، با این روش قانع‌کننده است.
محدود شدن ظرفیت بلیت فروشی دربی شماره 101 مشکلاتی را در این بحث به وجود آورد.
رگولاتور فضای سایبری چین پس از تحقیقی ۲ ماهه درباره اخبار جعلی، سودجویی غیرقانونی، جعل هویت مقامات رسمی و مشکلات دیگر، ۱.۴ میلیون پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جعل سند زمین به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال در تهران، خبر داد و گفت: همه اعضای این باند ۵ نفره دستگیر شدند.
برخی افرادی که اقدام به جعل بلیت دربی 100 کرده بودند بازداشت شدند.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان ها
با وجود انتقادات شدید مقامات ایران، نخست‌وزیر عراق بار دیگر از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده کرد.
رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه خبر داد.
واکنش ایران به جعل نام خلیج‌فارس در میزبانی عراق!
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در ۵ سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان آمار جعل فیزیکی این سند هویتی هم بسیار کم است، گفت: جعل، تقلب و دسیسه ممکن است انجام شود، اما مدت‌هاست که گزارشی در خصوص این کارت‌ها نداشتیم، ضمن اینکه اگر شکل فیزیکی این کارت‌ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت‌ها مشخص می‌شود.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق انسان و جعل گذرنامه در تهران خبر داد و گفت: ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ