ناظر اینترنت روسیه می گوید مسدود کردن تلگرام در روسیه در حال حاضر منتفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
بانک مرکزی ایتالیا اعلام کرد که بخش دیگری از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده است.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرده است که روسیه در تجارت انرژی به استفاده از ارزهای ملی ادامه خواهد داد.
وزرای خارجه گروه هفت(جی۷) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دارایی‌های خارجی روسیه تا زمان حل‌وفصل جنگ اوکراین، همچنان مسدود خواهد ماند.
داده های منتشره از سوی وزارت دارایی آلمان نشان می دهد که این کشور به بهانه جنگ در اوکراین، میلیاردها دلار از دارایی های خارجی روسیه را مسدود کرده است.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
سخنگوی کرملین می‌گوید که دلیل محدود کردن دسترسی به آمارهای اقتصادی روسیه، جنگ ترکیبی علیه مسکو بوده و ادعاها درباره ارائه اطلاعات تحریف‌شده به رئیس جمهور روسیه کذب است.
دیده‌بان ارتباطات روسیه دسترسی به تارنمای نهادهای اطلاعاتی آمریکا را به‌دلیل انتشار محتوای کذب درباره روسیه و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح این کشور، محدود کرد.
روسیه تا کنون از دو جنگنده نسل پنجمی سوخو ۵۷ و سوخو ۷۵ رونمایی کرده است. گرچه سوخو ۵۷ به صورت محدود در جنگ اوکراین مورد استفاده قرار گرفت، اما سوخو ۷۵ با عملیاتی شدن هنوز فاصله دارد.
روسیه در سال ۲۰۲۲ تاکنون هر هفته به طور میانگین ۴۹۰۰ وب‌سایت را مسدود کرده است.
سید محمد صدر، دیپلمات سابق ایران معتقد است که ایران روابط بین المللی خود را به دو کشور چین و روسیه محدود کرده است در حالی که رفتارهای این دو کشور نشان می دهد نه تنها چندان متحد استراتژیک ایران نیستند بلکه به فکر تأمین منافع خود می باشند.
نشریه پلتیکو، رقم حدودی دارایی‌های روسیه که در اتحادیه اروپا مسدود شده را اعلام کرده است.
کمیسیر اتحادیه اروپا اعلام کرد ۱۷ میلیارد یورو از دارایی‌های شهروندان روس و ۳۰۰ میلیارد یورو از ذخایر ارزی بانک مرزی روسیه را مسدود کرده است.
شماری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا مخالفت خود را با انتقال دارایی‌هایی مسدود شده روسیه به اوکراین اعلام کردند.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
روسیه ۲۱ سپتامبر فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره را صادر کرده و ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره را فرا خوانده بود.
روسیه دسترسی به اپلیکیشن پخش موسیقی «ساندکلود» را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره حمله روسیه به اوکراین محدود کرده است.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: کشورهای اتحادیه اروپا با توجه به تعهدات خود، حق محدود کردن صدور ویزا برای گروهی از افراد را بر اساس ملیت خود ندارند.
گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ