بانک مرکزی ایتالیا اعلام کرد که بخش دیگری از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس مهاجرت سازمان ملل امروز اعلام کرد که در حادثه غرق‌شدن ۲ کشتی حامل پناهجویان در ایتالیا، ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن مفقود شدند.
اعضای تیم ملی موی تای ایران در روز دوم از رقابتهای جهانی ایتالیا موفق به کسب مدال برنز شدند.
اعضای تیم ملی موی تای ایران در روز دوم از رقابتهای جهانی ایتالیا موفق به کسب مدال برنز شدند.
ایتالیا ۳ . هلند ۲ : لاله‌ها زیر چکمه له شدند
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
تیم فوتبال ایتالیا در مقدماتی جام ملت‌های اروپا با نتیجه ۲ بر ۱ از انگلیس شکست خورد.
آندره‌آ استراماچونی اعتقاد دارد که تساوی، محتمل‌ترین نتیجه در دربی ایتالیا میان اینتر و یوونتوس است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
در دیداری از رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان در خانه‌اش مقابل فیورنتینا پیروز شد.
پروجا با پیروزی ۳-۲ برابر لوبه به مقام قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا دست یافت.
دادگاهی در ایتالیا تصمیم برای ابطال جریمه بی سابقه ۱.۱۳ میلیارد یورویی (۱.۱۲ میلیارد دلار) آمازون برای سواستفاده از قدرت خود در بازار این کشور را تعلیق کرد.
در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.
در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.
میلان در حساس‌ترین بازی این هفته سری آ ایتالیا مقابل یوونتوس به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کرد.
آرژانتین با ۲ مسابقه دیگر می‌تواند به رکورد ۳۷ بازی بدون باخت ایتالیا دست پیدا کند و به شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ بدل شود.
ناپولی با برد ارزشمند مقابل میلان در هفته هفتم سری آ ایتالیا، صدرنشین این لیگ شد.
ایتالیا در یک بازی زیبا و هیجان انگیز با نتیجه 3-2 فرانسه را شکست داد و به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.
در دربی دلامادونینا از هفته پنجم سری آ ایتالیا، میلان موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل اینتر پیروز شود.
میلان در نخستین بازی فصل جدید سری آ ایتالیا مقابل اودینزه به پیروزی رسید.
دو منبع آگاه اعلام کردند ایتالیا در آستانه بستن قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار با اینتل برای تأسیس کارخانه بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی‌های پیشرفته در این کشور است.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ