بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دلیل بنیادی برای افزایش نرخ ارز وجود ندارد و در حوزه حساب جاری، در سال ۱۳۹۰ حساب جاری ۲۶ میلیارد دلار مثبت بوده است.
سلول های بنیادی مزانشیمی مشتق از چربی به دلیل سرعت تقسیم بالا در شرایط آزمایشگاهی و سهولت استفاده، منبع مناسبی از سلول ها برای سلول درمانی و پزشکی بازساختی محسوب می شوند.
فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
صنعت فولاد و سیمان از مهم ترین صنایع جهان در توسعه اقتصادی کشور ها هستند. سیمان پس از آب پرمصرف ترین محصول جهان بشمار می آید. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی سیمان اردستان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان بپردازیم. شرکتی که در سال های اخیر سهام آن در بورس برای اولین بار عرضه شد.
بانک آینده در راستای شفافیت و افشای عمومی خود و افشای گزارش‌های کارشناسی، رقابت پذیری و کیفیت دارایی‌ها، از 4 افشای بنیادی و  منحصر به فرد خود در صنعت بانکی رونمایی کرد.
موعود بنیادی فر و وحید کاظمی دهمین قضاوت خود در لیگ بیست و دوم را انجام خواهند داد.
داور الیت ایران موفق به اخذ مدرک VAR از فیفا  شد.
حضور نازنین بنیادی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی به‌عنوان نخست‌وزیر آینده ایران نام ببرند (!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد.
حساس‌ترین صحنه داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور در محوطه جریمه تیم تبریزی رخ داد.
تیم ایروبیک ژیمناستیک مردان ایران با ترکیب سعید نجفی، علیرضا نبی‌پور حسین آبادی و امیرحسین بنی‌اسد عسکری و علی خلیلی در بخش انفرادی و تیمی ۳ نفره موفق به کسب دو مدال برنز شد.
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار است پشتوانه‌ای قوی برای مردم خسارت‌دیده از بلایای طبیعی باشد.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، همچنان حذف برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان را ناعادلانه می داند.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
رسانه‌های آمریکایی بامداد امروز از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در این حمله خبر دادند و این خبر رسما توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تایید شد.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.
سهامداران در هفته های قبل چندبار شاهد بروز اختلال در این سامانه بودند. اتفاقی که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس دلیل آن را سخت افزاری دانسته است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
اگر آتش‌سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می‌شد و مال باخته می‌توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند. اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی‌تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟
بازار سرمایه در یک ماه گذشته شاهد خروج پول بوده است، اما در همین وضعیت نیز عوامل موثر فراوانی وجود دارد تا بازار رشد کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
امروز ۸ بهمن ۱۴۰۰ خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است. زینب پاشاپور کیست؟
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس خبر داد: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ