وزرای خارجه گروه هفت(جی۷) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دارایی‌های خارجی روسیه تا زمان حل‌وفصل جنگ اوکراین، همچنان مسدود خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: با تفاهم وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت علمی ریاست جمهوری، دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان به عنوان تضمین پذیرفته می شود.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان آمریکایی در مقابل آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی های نفتی مسدود شده ایران به توافق رسیده اند.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
نشریه فاینشال‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که آلمان با طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه جهت بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.
روزنامه گاردین از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر داد که به دولت این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه، دارایی‌های مسدود شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.
رسانه‌های اتریشی گزارش دادند که قرار است دارایی‌های شرکت زیر مجموعه گازپروم روسیه در این کشور به مزایده گذاشته شود.
دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوییس (SECO) گزارش کرد که در حال حاضر دارایی‌ها و ذخایر متعلق به بانک روسیه به ارزش ۷.۴ میلیارد فرانک (۸.۳ میلیارد دلار) در سوئیس نگهداری می‌شود.
انتقال املاک با انواع کاربری، انواع خودروی سواری، انواع طلا، نقره و جواهرات، انواع ارز و انواع رمز پول مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
ساعتی پیش وبگاه شبکه «العربیه» در توییتی مدعی شد که قرار است در ازای آزادی سه شهروند آمریکایی توسط ایران، سه کشور عراق ، ژاپن و کره جنوبی دارایی‌های مسدود شده ایران را آزاد کنند.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
دولت سوئیس امروز در بیانیه ای تصریح کرد: انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه به اوکراین مبنای حقوقی ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت:چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی مسدود شده کشور آزاد شد و در چرخه اقتصاد قرار گرفت.
مطابق توضیحات دولت آمریکا، در نتیجه این تحریم‌ها تمامی دارایی‌ها و سهام تحت تملک این افراد که در ایالات متحده یا در اختیار افراد آمریکایی هستند بایستی مسدود شده و به خزانه‌داری آمریکا گزارش شوند.
نشریه پلتیکو، رقم حدودی دارایی‌های روسیه که در اتحادیه اروپا مسدود شده را اعلام کرده است.
شماری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا مخالفت خود را با انتقال دارایی‌هایی مسدود شده روسیه به اوکراین اعلام کردند.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
سوئیس از ایده «ولودیمیر زلنسکی» برای انتقال دارایی های مسدود شده روسیه به اوکراین حمایت نکرد.
ایران شکایت حقوقی خود در دادگاه عالی سازمان ملل به منظور آزادسازی میلیارد‌ها دلار از دارایی‌های این کشور که توسط ایالات متحده مسدود شده است را امروز -دوشنبه- از سر خواهد گرفت.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: دارایی های مالی هر کشوری که به دلار آمریکا و یورو باشد به آسانی به تاراج خواهد رفت.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ