سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: کشورهای اتحادیه اروپا با توجه به تعهدات خود، حق محدود کردن صدور ویزا برای گروهی از افراد را بر اساس ملیت خود ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده باور دارد که این پول پس از ورود به قطر در حساب‌های محدود نگهداری خواهد شد و از آن صرفا می‌توان برای امور بشردوستانه مانند خرید دارو و مواد غذایی استفاده کرد. طرف آمریکایی معتقد است این توافق در حال حاضر تحت تحریم‌های آمریکا مجاز است. برخی در ایران ادعای ایالات متحده را رد کرده و می‌گویند که تهران کنترل کامل وجوه را در دست خواهد داشت.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره موضع دولت نسبت به ایجاد وزارتخانه‌ای جدید گفت: «ما در دولت با تشکیل وزارت موافق نیستیم. در دولت معاونت امور زنان و خانواده وجود دارد که مسئولیت فراسازمانی دارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند. ایجاد وزارتخانه جدید و محدودکردن مسئولیت دستگاه‌ها در یک وزارت جدید به نفع کشور نیست.»
رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم ؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد ، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!
کارشناسان عوامل زیادی را سبب خشکی و نابودی چنار‌های تهران عنوان کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کفسازی سیمانی و سنگی جوی‌های آب، ساخت‌وساز‌ها و گودبرداری‌های عمیق کنار ریشه درختان، ریختن مصالح ساختمانی در ریشه و همین‌طور وجود گردوخاک ناشی ازساخت‌وساز روی برگ‌های درختان، قطع شاخه‌هایی که باطبقات بالایی ساختمان‌ها در تصادم بودند و همین‌طور محدود کردن نور محیطی برای درختان اشاره کرد.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
مخابرات ایران امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که به هر دلیلی از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان بر گوشی تلفن جدید دارند را مسدود کرده است.
معترضان به سیاست‌های جدید دولت فرانسه امروز پنچ‌شنبه تظاهرات گسترده‌ای را در در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت این کشور برگزار کردند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
یکی از این رفتار‌های متخلفانه که اتفاقا در ورودی‌های محدوده پرتراکم و پرآلوده مرکز شهر (محدوده طرح ترافیک) بسیار رایج است، مخدوش کردن پلاک در وقت ورود به منظور اجتناب از ثبت عوارض و جریمه است. برخی نیز به موتورسواران متوسل می‌شوند و از آن‌ها می‌خواهند با حرکت پشت خودرو پلاک را بپوشانند تا از محدوده ثبت پلاک توسط دوربین‌های هوشمند عبور کنند.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اولویت اول ما برای مراقبت‌های مرزی، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی است و دستوراتی را برای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مسافران پرواز‌های ورودی به کشور، بخصوص مسافران هوایی کشور‌هایی که آمار شیوع کرونا در آن‌ها بالا رفته است و پرواز مستقیم به ایران دارند، صادر کرده ایم.
نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهند مواد غذایی‌ای وجود دارند که در صورت مصرف مداوم آن ممکن است عروق و رگ‌های شما مسدود شوند و دانستن آن که کدام یک از آن مواد را باید از رژیم غذایی خود حذف کرده و یا دست کم مصرف آن را محدود کنید ممکن است جان شما را نجات دهد.
لاهوتی گفت: مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند به خود هتک حرمت کرده است. امام خمینی (ره) گفتند اگر دیدید مردم درباره موضوعی نظری دارند حتی اگر به ضرر خودشان است بگذارید خودشان تصمیم بگیرند و شما حق ندارید تصمیم دیگری بگیرید که ما باید به این موضوع توجه کنیم.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است. بندی که عملا امکان و اختیار قانونی اعمال سیاست خط‌مشی ترافیک و کاهش پهنای باند پلتفرم‌های مختلف را به این کمیسیون داده و دست اعضا را در محدود کردن دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و واتساپ باز می‌گذارد.
محققان در چین پوششی از جنس هیدروژل برای شیشه ابداع کرده اند که ساختمان ها را بهتر خنک می کند. ماده به کار رفته در این فناوری گرمای خورشید را بدون از بین بردن نور، مسدود می کند.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مشترکان به اقدام پیشین وزارت ارتباطات اشاره کرده و گفته اند که این وزارتخانه پیش از این به ناگاه تصمیم گرفت که Safe Search گوگل را برای کل کاربران ایرانی فعال کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که وزارت ارتباطات در اقدام تازه اش دست به مسدودسازی سرویس پیامکی تلگرام و توئیتر زده باشد.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی و صدور ضمانت نامه‌های بانک گردشگری در سال 1400 در مقایسه با سال 99 به ترتیب 108 و 205 درصد افزایش داشت.
فیلمسازان حق دارند از امنیت سرمایه شان اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین، انتظار می‌رود سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در این زمینه موضع گیری صریح داشته باشند و در دفاع از امنیت فیلم‌های سینمایی ورود کرده و اعلام موضع نمایند و البته اقدام‌شان نیز به اعلام موضع محدود نشود؛ رویکردی که تا حدودی می‌تواند به برقراری دوباره آرامش در فضای سینما منجر شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ