دیده‌بان ارتباطات روسیه دسترسی به تارنمای نهادهای اطلاعاتی آمریکا را به‌دلیل انتشار محتوای کذب درباره روسیه و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح این کشور، محدود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد به زودی مذاکرات مشترک با سازمان ملل در مورد دسترسی محصولات کشاورزی این کشور به بازارهای جهانی برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا در واکنش به بازداشت خبرنگار خود به سمت تهدید خبرنگاران روسی رفته است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
اتحادیه اروپا در تلاش است تا دسترسی روسیه به فناوری های پیشرفته ساخت خود را به حداقل ممکن برساند.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
سفیر روسیه در اوتاوا می گوید به رغم ادعای کانادا به تعهد به سیاست چند فرهنگی، دسترسی روس ها به خدمات کنسولی در این کشور محدود شده است.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که دلیل محدود کردن دسترسی به آمارهای اقتصادی روسیه، جنگ ترکیبی علیه مسکو بوده و ادعاها درباره ارائه اطلاعات تحریف‌شده به رئیس جمهور روسیه کذب است.
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
نمایندگی دائم روسیه در بروکسل، اتحادیه اروپا را به نقض حقوق شهروندان خود برای دسترسی آزاد به اطلاعات به دلیل تحریم شبکه های روسی متهم کرد.
روسیه دسترسی به اپلیکیشن پخش موسیقی «ساندکلود» را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره حمله روسیه به اوکراین محدود کرده است.
آنچه روسیه به دنبال آن است ایجاد رهبری سیاسی جدیدی در سراسر جهان غرب است که از وضعیت موجود حمایت نمی‌کند چرا که وضعیت موجود می‌تواند روسیه را از دسترسی به سرمایه و فناوری مورد نیاز برای ایجاد امنیت و دستیابی به رفاه خود در بلند مدت بازدارد و آن کشور را منزوی می‌سازد.
یک مقام محلی منطقه زاپروژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
یک مقام محلی منطقه زاپوریژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، گفت: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.
گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ