گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه تاکید کرد که تلاش گروه واگنر برای به راه انداختن جنگ داخلی در این کشور شکست خورده است.
گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق کند.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
روزنامه گلوبال تایمز با اشاره به قدرت گرفتن هرچه بیشتر کشورهای عضو بریکس و سازمان همکاری شانگهای در ازای کاهش قدرت گروه هفت، نوشت: تلاش آمریکا برای حفظ هژمونی خودش بر جهان محکوم به شکست است.
در ادامه روند تلاش کشورها برای رهایی از سلطه دلار، رئیس‌جمهور برزیل نیز از کشورهای عضو گروه بریکس خواست به منظور دفاع از ارزهای ملی خود، دلار را از مبادلات و تجارت بین‌المللی‌شان حذف کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
بنیانگذار و رئیس گروه شبه‌نظامیان واگنر مدعی شد فرانسه امروز جمعه تلاش داشت یک مقام دولت روسیه را در آفریقای جنوبی ترور کند.
کشورهای گروه هفت از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد منطقه حفاظتی نیروگاه زاپوروژیا حمایت کردند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
توئیتر در بحبوحه اتهامات یکی از مدیران سابق خود در مورد کم کاری در زمینه برخورد با حساب‌های هرزنامه فرست، اعضای دو گروه مقابله با محتوای مسموم و ربات‌های هرزنامه فرست را ادغام می‌کند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
یک نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت، کمیته ای که به رهبری هادی العامری تشکیل شده است، همچنان به تلاش های خود برای رایزنی با گروه های مختلف سیاسی ادامه می دهد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از زحمات کارکنان گروه سایپا تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ