قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا امروز هیچ توضیح علمی در خصوص افرادی که ادعا می‌کنند، می‌توانند وقوع زلزله را پیش‌بینی و یا احساس کنند ارائه نشده‌است و از طرفی نیز تا به امروز پیش‌بینی این افراد به حقیقت بدل نشده‌است.
فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان به مصاف هم رفته اند و هر دو تیم به دنبال جبران شکست هفته نخست هستند.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
تا هفته گذشته هیچکس تصور نمی کرد عثمان دمبله بارسا را ترک کند ولی او اکنون در یکقدمی پی اس جی قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
در بازار تابستانه، تا به امروز، توجه بیشتر تیم‌ها معطوف به تقویت خط دفاعی و خط هجومی است و کمتر تیمی تلاش داشته تا خط میانی‌اش را با جذب بهترین پاسور‌های لیگ گذشته تقویت کند. شاید دلیل آن عدم نیاز سرمربیان کنونی به تقویت این خط باشد، ولی این رویه در مقایسه با بازار فصول پیش، حسابی متفاوت شده است
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
شیرازی با اتهامات متعددی از جمله اداره خانوادگی هیات فوتبال تهران، خرید   فروش مجوز تیم‌ها و دامن زدن به تجارت پرسود مدارس فوتبال و انتقال امتیاز باشگاه‌های رده پایه تهران مواجه است.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
سرمربی جدید تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان تأکید کرد، با فدراسیون کاراته هماهنگ شده است که حتی اگر سایه کسی در حیطه کارش باشد، از تیم ملی خواهد رفت.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
پیراهن شماره ۴ را در اغلب تیم‌های دنیا، مدافعان میانی می‌پوشند و در پرسپولیس نیز در ۶ سال اخیر، سید جلال حسینی آن را پوشیده است اما...
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ