عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید صحنه برخورد سعید صادقی پنالتی بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: چند روز پیش، مسئولی گفت می‌خواهیم ابربدهکاران بانکی را معرفی کنیم؛ من پس از مشاهده این خبر، بلافاصله با آن مسئول تماس گرفتم و خطاب به او گفتم معرفی ابربدهکاران بانکی، کار درستی است و باید صورت گیرد، اما به این مقولات هم توجه کن که چه کسی این ابربدهکاران را بوجود آورده است؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه گره توافق باید به دست کسی باز شود که آن گره را زده است، گفت: پرونده‌های ایران در آژانس باید مختومه شود تا به عنوان اهرم فشار مورد سو استفاده قرار نگیرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد گفت: هر کسی که روحیه تحولی و انقلابی ندارد در هر سمتی که باشد باید از ریشه کنار گذاشته شود.
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.
وسلی ننکا در اولین گفتگو با "ورزش سه" صحبت‌های جالبی را در مورد کار در پرسپولیس مطرح کرده است.
محسن قهرمانی می‌گوید اینکه داوران مردود شده با تست مجدد، از ابتدای لیگ در مسابقات حاضر شوند به نفع داوری فوتبال کشور است.
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.
کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟
رجبی معمار در شش سال اخیر مدیرعامل خانه هنرمندان بوده است. حال باید دید هیات مدیره خانه هنرمندان در صورت پذیرش این استعفا چه کسی را جایگزین او خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ