ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید نظرش را درباره شرایط هری کین داده اما تصمیم‌گیری بر عهده او نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
مسعود شجاعی اگر چه چند روز پیش شمع 39 سالگی اش را فوت کرد اما به هیچ وجه مایل به آویزان کردن کفش ها نیست و می خواهد به بازی ادامه دهد.
سرخیو بوسکتس گفت که تصمیمش برای جدایی از بارسا را بدون مشورت با لیونل مسی گرفته و هر کسی برای آینده خودش تصمیم می گیرد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
با وجود درخواست ووت وخهورست، سرمربی منچستریونایتد شخصا مانع از این شد که این مهاجم هلندی یکی از پنج پنالتی اول تیمش در بازی دیشب مقابل برایتون را بزند.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
ثابتی در سال ۵۷ یکباره فهرست بلندبالایی از ۱۵۰۰ نویسنده و فعال سیاسی و مذهبی تهیه می‌کند و در اختیار محمدرضا پهلوی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که آن‌ها را بازداشت کند و احتمالا بعد از بازداشت برای شکنجه به خود ثابتی تحویل‌شان دهد و همه جوره مخالف نرمش‌های پهلوی دوم در سال‌های آخر حکومتش بود.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی‌های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
دفتر صدر در نجف از همه طرفداران وی خواست به شایعات درخصوص فراخوان های تجمع که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، توجه نکنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: اعتقاد من این است و این اعتقاد را شفاف می‌گویم که قوه قضاییه باید ملجاء همه تظلم‌خواهان باشد صرف‌نظر از آنکه این تظلم‌خواه چه کسی است یا از چه جناح و گرایشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ