پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
عمده مطالب روزنامه‌های ورزشی 17 مرداد به اخبار نقل و انتقالات اختصاص دارد.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار نقل و انتقالات تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیایی را به خود اختصاص داده است.
حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست دارد که اخبار مربوط به آبی‌ها را از منابع رسمی دنبال کنند.
مشهد- تصاویر اختصاصی خبرنگار مهر از دل آتش و دود در جریان حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد را می‌بینید.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
تمام اخبار حول فوتبال آسیا در روز پنجشنبه به جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت.
اگر به عناوین این روزنامه‌ها در ماه‌های اخیر نگاهی کوتاه بیندازیم، نمونه‌های فراوانی از مصاحبه اختصاصی آن‌ها با کسانی که به نحوی مخالف نظام هستند، به چشم می‌خورد. این روزنامه‌ها حتی در برابر اجرای حکم قانونی اخلالگران امنیت نیز واکنش منفی نشان می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتر نه به اعدام و اعدام نکنید در روزنامه سازندگی مورخ ۱۹ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ اشاره کرد. عناوینی که همسو با رسانه‌های معاند برای مجازات قانونی محسن شکاری استعمال شد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
بی‌بی‌سی فارسی تمام اخبار روزگذشته خود چه در شبکه تلویزیونی و چه در اینستاگرام را به خبر فوت ملکه انگلستان اختصاص داد.
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس اولین اخطار فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ