مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید پرونده شکایت از شمس آذر را به محاکم بین‌المللی خواهد برد.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال، آبی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند.
دادگاه عالی برزیل دستور داده تحقیقاتی درباره مدیران ارشد اجرایی تلگرام و گوگل انجام شود. آنها به راه اندازی کمپینی برای انتقاد از لایحه قانونمندسازی اینترنت متهم شده اند.
باشگاه سانتا‌کلارای پرتغال از استقلال به دادگاه عالی ورزش شکایت برد.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
خان در توییتر نوشت که قصد واقعی پلیس "ربودن و ترور" او به جای اجرای حکم است. او همچنین مدعی شد که نیروی انتظامی به گاز اشک آور، ماشین‌های آب پاش و حتی شلیک گلوله‌های مستقیم متوسل شده است.
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اتهام پرداخت رشوه تبرئه شده است.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی را ملغی اعلام کرد.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
رای دادگاه عالی ورزش در‌خصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
با اعلام دادگاه عالی ورزش، تیم ملی اکوادور مشکلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ارائه لایحه دفاعی به دادگاه عالی ورزش از سفر به سوئیس منصرف شد.
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال که خواهان دریافت غرامت ۹ میلیون دلاری از این باشگاه شده بود، از رد شدن شکایتش در دادگاه عالی ورزش اظهار تعجب کرد.
با اعلام باشگاه استقلال، این باشگاه با حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) در پرونده «لئوناردو پادوانی» مدافع سابق و برزیلی خود به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار محکوم شده است.
دادگاه عالی ورزش بار دیگر حکم نهایی در خصوص مدافع برزیلی پیشین استقلال تهران را به تاخیر انداخت.
باشگاه استقلال اعلام کرد پرونده بازیکن سابق این تیم را به دادگاه عالی ورزش (CAS) فرستاده است.
رای پرونده آندره استراماچونی توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) صادر و محکومیت سنگین استقلال مورد تایید قرار گرفت.
باشگاه استقلال تهران خبر از ارسال درخواست رسیدگی به پرونده بازیکن پیشین خود به دادگاه عالی ورزش داد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که پرونده شکایت هرویه میلیچ مدافع کروات را به دادگاه عالی ورزش می برد.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ