در بازار تابستانه، تا به امروز، توجه بیشتر تیم‌ها معطوف به تقویت خط دفاعی و خط هجومی است و کمتر تیمی تلاش داشته تا خط میانی‌اش را با جذب بهترین پاسور‌های لیگ گذشته تقویت کند. شاید دلیل آن عدم نیاز سرمربیان کنونی به تقویت این خط باشد، ولی این رویه در مقایسه با بازار فصول پیش، حسابی متفاوت شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها برای خریداران دلار پرریسک شده و کمتر کسی به فکر سود خرید دلار است.
امام جمعه گچساران گفت: مطلبی که این روز‌ها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی نمی‌داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده‌های قطور و پرحجم قضائی، چه تلاش‌هایی صرف می‌شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می‌بینند؛ مانند همین کار شما هنرمندان و فیلمسازان که ساعت‌ها و روز‌ها تمرین می‌کنید و ما فقط چند دقیقه خروجی کار شما را می‌بینیم.
وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال، با انتقاد از وضعیت فوتبال ملی کشورش گفت این روزها در دنیا دیگر هیچکس از فوتبال آلمان نمی‌ترسد.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
چون این کالا مثلا در دسته‌بندی‌های مرسوم نمی‌گنجد هنوز در ذهن عده‌ای از شهروندان صحبت کردن از آن و درباره آن نوعی بی‌حیایی تلقی می‌شود، در صورتی که برخی دیگر صحبت کردن درباره چیز‌هایی مثل نوار بهداشتی را مترادف با اهمیت دادن به سلامت فردی می‌دانند.
شاید پوشیدن یونیفرم‌های یکسان مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما باید بپذیریم که اصلی‌ترین علت زیبایی این تصویر، تفاوت‌های دانش‌آموزان با یکدیگر است. برخی از دانش‌آموزان را با کت و دامن می‌بینید در حالی که برخی دیگر چادر‌های گلدار به سر کرده‌اند. چادر‌های گلداری که احتمالا این روز‌ها کمتر در خیابان روی سر کسی می‌بینید. نکته جالب اینجاست که حتی چادر‌های گلدار داخل تصویر هم یکسان نیستند و شکل گل‌هایشان متفاوت از یکدیگر است.
ستاره پرتغالی تراکتور این روز‌ها به تأثیرگذارترین بازیکن لیگ تبدیل شده؛ بازیکنی که کمتر کسی فکر می‌کرد تا این اندازه برای تبریزی‌ها مثمر ثمر باشد.
این روز‌ها دیگر کسی از صندوق‌های پست زرد رنگ برای ارسال نامه استفاده نمی‌کند، این عکس تصویری جالب از صندوق‌های پست در تهران قدیم است./ منبع: خبرآنلاین
این روز‌ها کمبود دارو و گران شدنش داد همه را درآورده و حیات بسیاری از بیماران را به خطر انداخته است. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیز در سایه این وضعیت حال و روز بهتری ندارند. این در حالی است که اهمیت این محصولات پزشکی بر کسی پوشیده نیست. تبعات و ضربات ورود قاچاق این تجهیزات و تقلبی بودن‌شان را هم بیمارانی تحمل می‌کنند که به این دستگاه‌ها نیاز مبرم دارند. آن‌ها با وجود آنکه پول قابل‌ملاحظه‌ای می‌پردازند، در استفاده کردن از این دستگاه‌ها با مشکلات متعدد روبه‌رو می‌شوند.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
زن ۴۳ ساله گفت: من به خواست شاهرخ (همسرم) زندگی در کنار خواهر و برادران او را در حالی آغاز کردم که هیچ کس اهمیتی به من نمی‌داد و رفتارشان با من به گونه‌ای دیگر بود. آن‌ها در طول چند روز هیچ گاه با من سخن نمی‌گفتند به طوری که روز‌ها را می‌خوابیدند و شب‌ها تا سپیده صبح بیدار بودند. هیچ کس در خانه آن‌ها غذا نمی‌پخت و بیشتر اوقات نیمرو می‌خوردند و با کسی هم رفت و آمد و معاشرت نداشتند.
کارلوس که به زعم مخالفانش، مربی‌ای تندخو است، در این مدت بسیار آرام نشان داده و لحظه‌ای لبخند از گوشه لبش محو نشده است. او با خبرنگاران هم دست دوستی داده و حتی شجاع خلیل‌زاده‌ای را که علیه‌اش مصاحبه کرده نیز به تیم ملی فراخوانده است. کارلوس گفته دلخوری از کسی ندارد و گذشته‌ها را فراموش کرده است. او حتی این روز‌ها برندی ایرانی به تن می‌کند و کوچک‌ترین اعتراضی به کیفیت لباس‌های تیم ملی نداشته است
«امین فرزانه» خیر و چهره خوشنام پایتخت از جمله این افراد است که ۲دوره زندگی کاملاً متفاوت برای خود رقم زده و در هر دو نیز سرآمد و شهره بوده‌است. کسی که این روز‌ها همسایگان به سرش قسم می‌خورند، مورد احترام خاص و عام است، دستی در کار‌های خیر دارد، به کهریزک می‌رود.
تصادف بنز با ۶ خودرو در نیاوران
گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ