مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد کریمی معتقد است سپاهان برای قهرمانی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.
بهروز رهبری‌فرد نظری کاملا متفاوت نسبت به هزینه‌های پرسپولیس و قهرمانی فصل پیش تیم محبوبش دارد.
سردار فدوی گفت: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.
هافبک استقلال از هم‌تیمی‌های خود بخاطر این عملکرد در دوران بی‌پولی تشکر کرد.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد در صورت عدم خروج هواداران پرسپولیس از جایگاه ویژه، نساجی در زمین حاضر نخواهد شد.
نبویشا یوویچ، سرمربی الاهلی در خصوص رتبه نهایی تیمش در لیگ ستارگان صحبت کرد.
شرایط سنی بازیکنان در رده های سنی مختلف برای فصل 1403-1402 از سوی دبیرکل فدراسیون به هیئت‌های فوتبال استانها ابلاغ شد.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
استانو با بیان اینکه «شرایط ساده نیست»، افزود: ما به رایزنی‌ها ادامه می‌دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی داشته باشیم.
مربی ذوب آهن می گوید که با تقویت تیم و جذب چند بازیکن، فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایط ما خیلی بهتر شود.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه ما این است به محض آماده شدن شرایط جسمی و ایمنی پیروز (توله یوز در اسارت) به سایت توران در سمنان منتقل شود تا با شرایط طبیعی خو بگیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با رفتن شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان جای نگرانی دارد.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
رافا بنیتز، سرمربی سابق اورتون، مدعی شد حضور در لیورپول باعث شد شرایطش روی نیمکت دیگر تیم مرسی ساید دشوار شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: ان شاءالله تیم مذاکره‌کننده که برای رفع تحریم‌ها عازم شده‌اند با مواجهه عاشورایی قاطعانه از منافع کشور و مردم پاسداری خواهند کرد و ما نیز به طرف‌های برجامی می‌گوییم که بهتر است با شرایط ملت ایران کنار بیایید.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ما کنار بیایید
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
فعال اصلاح طلب در مصاحبه ای گفت: در جنگ هم برخی فرماندهان همین توهمات را داشتند و می‌گفتند این حمله را بکنیم و فلان جا را بگیریم تمام است اما این‌طور نمی‌شد. آخرش هم لیست بلند بالایی از امکانات را به عنوان شرط لازم پیروزی در جنگ دادند. شرایط سیاسی اکنون ما همان است فقط مانده، قطعنامه ۵۹۸ آن از کجا بیاید.
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ