تیم های مقاومت البرز و شهدای پاس ساری پیروز دیدارهای رفت و برگشت هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز - تیم مس سونگون از هفته سوم لیگ برتر فوتسال مهمان خود تیم مقاومت البرز را ۶ بر یک شکست داد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، جنگ ۳۳ روزه را دلیل ۱۷ سال ترس رژیم صهیونیستی و در نتیجه عامل جلوگیری از تجاوز این رژیم به لبنان طی سال‌های پس از جنگ دانست.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل رژیم صهیونیستی می‌گوید مهمترین عاملی که توانایی مقاومت را در بازدارندگی رژیم صهیونیستی به اثبات رسانده است، وحدت میدان ها و مبارزه مشترک است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق به نوعی اعلام رسمی پایان جنگ سیاسی برای انزوای سوریه و جشن پیروزی محور مقاومت برای بیش از یک دهه ایستادگی و پایداری است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان تاکید کرد که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت که ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی هیچ چاره ای جز ایستادگی و مقاومت ندارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط گردان های قسام ضربه بزرگی به این رژیم و پیروزی بزرگی برای مقاومت است.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس پیروزی «لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جممهوری برزیل را تبریک گفت.
تیم های مقاومت البرز و شهدای پاس ساری پیروز دیدارهای رفت و برگشت هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شدند.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در حال برگزاری است.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در حال برگزاری است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی های مقاومت ادامه خواهد یافت.
عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه پیروزی در جنگ ۳۳ روزه قواعد بازدارندگی را علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، گفت: این پیروزی دروازه های جهنم را به روی توطئه های آمریکا در کل منطقه گشود.
امیر عبداللهیان در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت که باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی دشمن صهیونیستی ایستادگی و ظرف دو روز آنها را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کند، این دستاورد بزرگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ