سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق به نوعی اعلام رسمی پایان جنگ سیاسی برای انزوای سوریه و جشن پیروزی محور مقاومت برای بیش از یک دهه ایستادگی و پایداری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع اماراتی به مراسم اعلام توافق مشترک برای ایجاد کمیته عالی راهبردی میان امارات و ترکیه در جریان سفر اردوغان به این کشور اشاره کردند.
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به امان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به چین را اشتباهی راهبردی خواند.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین واکنش نشان داد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: سفر جناب سلطان عمان به تهران گام مهم جدیدی در مسیر تحکیم همکاری‌های راهبردی دو کشور ایران و عمان بود.
تحلیلگر امور سیاسی و راهبردی عمانی با اشاره به سفر هیثم بن طارق به ایران، این سفر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و از پرونده های مهم مطرح در این سفر پرده برداشت.
وزیر خارجه سابق لبنان گفت: امنیت منطقه ساخته مردم آن است و نه ساخته قدرت های غربی، بنابراین همکاری سازنده همراه با اعتماد کشورهای منطقه می‌تواند زمینه ساز صلح و ثبات درمنطقه شود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: در اسنادی که بین روسای جمهور ایران و سوریه قرار است امضا بشود بعد اقتصادی مطرح است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد.
سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به دمشق سفر کرده است امروز(دوشنبه) با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند.
پایگاه خبری آکسیوس از سفر قریب الوقوع وزیر امور راهبردی و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به واشنگتن با محوریت ایران خبر داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
سخنگوی دولت گفت: چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و محور اصلی سفر رئیس‌جمهور به این کشور، اجرایی کردن توافق ۲۵ ساله راهبردی ایران و چین با تمرکز با مسائل اقتصادی است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به پکن گفت: ایران مواضع و ارتباطات مشترکی با چین دارد که متاسفانه تا به امروز در جهت ارتقای اقتصادی و تجاری استفاده نشده است.
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به چین نوشت: ایران و چین مصمم به اجرای کامل برنامه مشارکت جامع راهبردی هستند.
جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: اهداف اصلی سفر رئیس جمهور به چین، اقتصادی، سیاسی و راهبردی است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز گفت: فعلا زمان مناسبی برای سفر «بلینکن» به چین نیست.
«آنتونی بلینکن» در آستانه برگزار جام جهانی فوتبال، روز دوشنبه آینده برای شرکت در مذاکرات راهبردی سالیانه بین آمریکا و قطر به دوحه می رود.
اخیرا آذربایجان شاهد سفر مقاماتی از برخی رژیم‌های منطقه‌ای بوده که بیش از همه شائبه‌های احتمال پروژه‌ای خطرناک را به ذهن تداعی می‌کند.
هماهنگ کننده راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که دلیلی برای تشدید تنش با چین با توجه به سفر نانسی پلوسی به تایوان وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ