دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان تاکید کرد که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
دبیرکل جهاد اسلامی در پی خروج خفت‌بار اشغالگران پس از دو روز از ایستادگی جانانه مبارزان فلسطینی در جنین، این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین تبریک و جنین را نماد الهام‌بخش جهاد و مبارزه نامید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
مشاور رئیس جمهور سوریه با اشاره به پیروزی این کشور در نبرد با تروریسم تاکید کرد که ملت فلسطین نیز در نهایت پیروز میدان خواهد شد.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
احمد داوود اوغلو اعلام کرد که حاضر است در ازای افزایش آرای قلیچدار اوغلو از معاونت او کناره گیری کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس گفت: به یاری خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه، در جنگ نرم نیز دشمنان را ناامید و توطئه آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.
«خضر عدنان» که در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر بی توجهی پزشکی به اوضاع وخیم وی به شهادت رسید در وصیت‌نامه خود وعده پیروزی به ملت فلسطین داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان خطبه های عید فطر امروز به موضوعات مختلف از جمله توافق ایران و عربستان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخت.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت که ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی هیچ چاره ای جز ایستادگی و مقاومت ندارد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیداری دوستانه موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان نوین شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل با تصویب قطعنامه ای حق مردم فلسطین را برای تعیین سرنوشت خود به رسمیت شناخت.
تیم نوجوانان ایران با پیروزی 3-0 در برابر لائوس در روز نخست بازی ها در صدر جدول گروه I قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند معتقد است که ایران تیم محترمی است ولی تیم او هم از پیش بازنده نیست.
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند می تواند برای چهاردهمین بار فینالیست جام ملت های آسیا شود.
تیم ملی فوتسال ایران سومین پیروزی خود را در دور گروهی جام ملت‌های آسیا کسب کرده و با اقتدار راهی دور حذفی شد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ