سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را به زمانی دیگر موکول کرده است.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
رئیس جمهور لیتوانی پیش از برگزاری اجلاس ناتو در ویلنیوس «برای ابلاغ یک پیام» به کی‌یف پایتخت اوکراین سفر کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکای لاتین، آثار و دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تعیین‌کننده‌ای دارد.
«عبدالمجید تبون» از امروز سه‌شنبه سفر سه روزه خود را به روسیه با هدف تقویت همکاری‌های بین دو کشور آغاز می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: توسعه روابط میان ایران و اندونزی اهمیت زیادی دارد و سفر رئیس‌جمهور به این کشور در وهله اول با هدف تقویت مناسبات اقتصادی میان دو کشور بود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سفر رئیس جمهور به اندونزی توافقات خوبی منعقد شد که تأثیر زیادی در بهبود روابط دو کشور به لحاظ تجاری دارد.
زاهدان- رئیس‌جمهور، فردا برای افتتاح تعدادی پروژه با هیئت همراه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان با بیان اینکه سطح همکاری‌های دو کشور بالا رفته است گفت: ازبک ها علاقه‌مند به همکاری با جمهوری اسلامی ایران هستند و قرار است رئیس جمهور این کشور اواخر خردادماه به ایران سفر کند.
رییس مجلس ازبکستان با بیان اینکه در دوران اخیر همکاری‌های پارلمانی ایران و ازبکستان در حال گسترش است، گفت: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای بهبود روابط دو کشور برداشته شده است.
رئیس‌جمهور پس از سفر فشرده دو روزه و دیدار با مقامات سوریه، ساعتی قبل با بدرقه بشار اسد در فرودگاه دمشق، عازم کشورمان شد.
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
دیدار با رئیس جمهور و نخست‌وزیر سوریه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهور کشورمان است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه برای تقویت محور مقاومت اهمیت زیادی دارد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: احتمالاً در سفر آقای رئیسی به دمشق یک توافقی میان ایران و عربستان بر سر رئیس جمهور آینده لبنان صورت گیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
رئیس‌جمهور برزیل در مسیر بازگشت از چین، ضمن سفر به امارات با رئیس و مقامات ارشد این کشور دیدار و گفتگو کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به خوزستان در اوایل اردیبهشت ماه خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه باعث شده تا از تبدیل جنگ اوکراین به یک جنگ هسته‌ای جلوگیری شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه الحاق به شانگهای ۵۰ بخش دارد و وزارتخانه‌های مختلف توافقاتی انجام داده‌اند که در سفر آتی رییس‌جمهور پیشرفت آنها پیگیری خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور ترکیه از آقای رئیسی برای سفر به ترکیه دعوت رسمی به عمل آوردند و در این سفر هماهنگی‌های اولیه برای انجام سفر آقای رئیس‌جمهور به ترکیه انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ