جنبش مقاومت اسلامی حماس پیروزی «لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جممهوری برزیل را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
گردان‌های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش حماس پیروزی دلاورانه مقاومت فلسطین و ساکنان جنین بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
یک‌ چیز و یک مرض در دشمن ما وجود دارد و آن ترس از مرگ. به خدا عراقی‌ها آنچنان از مرگ می‌ترسند که حساب ندارد و این عامل و این مرض در هرکجا باشد باعث شکست می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
ناصر محمدخانی وارد محوطه ورزشگاه آزادی شده بود که خبرنگار ورزش سه یقه اش را سفت چسبید.
یوونتوس در دیداری حساس و کلیدی توانست با 2 گل از سد میزبانش آتالانتا عبور کند و با صعود به رتبه دوم، امیدهایش برای کسب سهمیه را همچنان بالا نگه دارد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند.
قزوین- جدال حساس تیم های فوتبال شمس آذر با فجر سپاسی با پیروزی نماینده قزوین به پایان رسید.
عملکرد پرسپولیس در تقابل با صنعت نفت ابادان نشان از تغییر دیدگاه این تیم با تعویض شیوه بازی می دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط گردان های قسام ضربه بزرگی به این رژیم و پیروزی بزرگی برای مقاومت است.
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم بردهای گروه بهمن در دیدار حساس مقابل شهرداری گرگان به پایان رسید.
خیبر خرم آباد در حالی مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد که فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
تیم فولاد هرمزگان در بازی مهم هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان از سد خانه من مشهد به برتری دست یافت.
هفته دهم لیگ بسکتبال با برتری تیم های مهرام، شهرداری گرگان، آویژه صنعت مشهد، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک و نفت آبادان همراه بود.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر به صدرنشینی خود در این رقابتها ادامه داد.
تیم ملی واترپلو ایران سومین و حساس‌ترین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی برابر قزاقستان به پایان رساند.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در بازی حساس عقب افتاده از هفته نخست لیگ برتر، ذوب‌آهن را شکست داد.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ