جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، درباره رخداد امنیتی امروز در آسمان غزه بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای، موضع گیری اخیر شورای امنیت در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تقلیل گرایانه توصیف کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
کمیته های مقاومت فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه ای با جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه تروریستی شیراز، اعلام همبستگی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در بیست و دومین سالگرد انتفاضه دوم موسوم به انتفاضه مسجدالاقصی که در سال ۲۰۰۰ رخ داد، در بیانیه ای خواستار بسیج عمومی فلسطینی ها در حمایت از مسجدالاقصی شد.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید گردان نابلس در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست خبر داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد اخراج صهیونیست‌ها از غزه بیانیه ای صادر کرد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ