در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست مدیرعامل یکی از شرکت‌های خصوصی در حوزه انرژی صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متاسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع‌کننده‌ی آرد یارانه‌ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحد‌های خبازی را بر‌عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله‌های صوری و فروش آرد یارانه‌ای نوع یک، در بازار آزاد و با چند برابر قیمت، اقدام می‌کردند.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) خبرداد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۱۰ نفر به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور خبر داد.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد از مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
شلمچه - رئیس کل دادگستری خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد در مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
مطابق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سبزوار متهم ردیف اول این پرونده متهم است به: مباشرت در ارتکاب قتل عمدی، شهید حمیدرضا الداغی و نیز ارتکاب جرح عمدی با چاقو، مشارکت در ایراد جرح عمدی با سلاح سرد، آدم ربایی، مزاحمت برای بانوان، اخلال در نظم و آسایش عمومی و تظاهر به تهدید در ملأ عام.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
زاهدان- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از صدور کیفرخواست برای ۲۶ نفر در پرونده مصلای زاهدان خبر داد.
دادستان تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه از صدور کیفرخواست برای ۵ نفر از مسئولان دولت سابق خبر داد.
صالحی تصریح کرد: متهمان این پرونده که با اقدامات غیرقانونی خود موجب دامن زدن به اخلال در بازار و آشفتگی قیمت ارز شده بودند.
روز گذشته روزنامه دیلی‌میل گزارش داده بود احتمال می‌رود برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا چهارشنبه کیفرخواست صادر شود.
دادستان تهران گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست ۲ زورگیر به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد صادر شد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای یک ابربدهکار بانکی که با اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و عدم باز پرداخت تسهیلات بانکی ریالی و ارزی، مال نامشروع تحصیل کرده بود، خبر داد.
دادستان تهران تصریح کرد: در این پرونده، هشت متهم با هم‌دستی یکدیگر در مجموع ۱۳۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ درهم امارات و ۷۵۰ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۹۶ وون کره جنوبی از بانک‌های مسکن و پاسارگاد دریافت کرده‌اند و بدون ایفای تعهدات ارزی و واردات کالای مناسب، در مجموع ۱۰۶۳ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۴۶۳ ریال مال نامشروع تحصیل کردند.
دادستان تهران از پایان تحقیقات قضائی و صدور کیفرخواست برای 8 متهم اقتصادی وابسته به یک شرکت‌ بابت قاچاق ارز دولتی، عدم ایفای تعهدات واردات کالا و تحصیل مال نامشروع خبر داد.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ