نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
انتخاب نام در مورد اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی تابع زبان و فرهنگ دینی آنان است. همچنین ذکر سیادت در اسناد سجلی ساداتی که سیادت آنان در اسناد سجلی پدر و یا جد پدری مندرج باشد و یا سیادت آنان با دلائل شرعی ثابت گردد الزامی است، مگر کسانی که خود را سید ندانند و یاعدم سیادت آنان شرعاً احراز شود.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه احتمال می‌دهیم تعداد انصراف دهندگان از مرحله دوم قابل توجه باشد، دلایل موکول شدن تحویل برخی از خودروها به سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
تزریق بوتاکس ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند.داروی تزریق بوتاکس از همان سمی ساخته می‌شود که باعث ایجاد نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می‌شود. اما اشکال سم بوتولینوم تصفیه شده که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز استفاده می‌شود، استاندارد‌های کنترل پزشکی را برآورده می‌کند. این استاندارد‌ها توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. به عنوان یک قاعده، سموم باکتریایی که برای اهداف پزشکی استفاده می‌شوند، در صورت استفاده صحیح مضر نیستند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
اهواز - جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: کسی که سلاح غیرمجاز دارد و یا با سلاح عرض اندام می‌کند باید احساس ناامنی کند و مورد رصد و تعقیب پلیس قرار گیرد.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
تجربه نشان داده که ورود هوش مصنوعی به هر کسب‌وکاری می‌تواند یکسری پیامد‌های منفی و ناخواسته به دنبال داشته باشد که در اغلب اوقات مدنظر طراحان و توسعه دهندگان سیستم‌های هوش مصنوعی نبوده، اما درنهایت باعث می‌شود تا کارکنان و نیروی انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها تحت الشعاع این نقش آفرینی قرار بگیرند و متضرر نشوند.
تایم نوشت: هر فناوری مثل استارلینک همان‌طور که می‌تواند کمک‌کننده باشد می‌تواند به‌خاطر ضعف‌های فنی‌ای که دارد موجب شناسایی دارندگان آن توسط ماموران امنیتی ایران شود.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر خودروسازان قرار است هزار دستگاه خودرو عرضه کند‏، باید ۲۰ درصد از آن را به دارندگان خودرو فرسوده و ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت بدهند و بقیه را نیز در بورس عرضه کنند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر فردی به جای یارانه، کارت کالابرگ دریافت کند، باید با کارت کالابرگ اقلامی را که تعیین شده است، به قیمت شهریور ۱۴۰۰ خریداری کند.
«واقعیت این است که به باور من اظهارات اخیر نمایندگان صرفا در جهت تبلیغات انتخاباتی و جلب رضایت رای دهندگان است. آنها سعی دارند اینگونه القا کنند که به دنبال منافع مردم هستند و با اصلاح و ترمیم کابینه این پیام را ارسال کنند که صدای مردم را شنیده‌اند. بعید نیست که آنها بخواهند به مردم بگویند که ما تلاشمان را کردیم اما موفق نشدیم. حالا مجدد رای بدهید تا شاید در دوره بعد تغییرات لازم در دولت ایجاد کنیم. در کل به عقیده من آنچه این روزها شاهدش هستیم تبلیغات زودرس انتخاباتی است.»
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ