قم- مراجع تقلید در دیدار با فرمانده فراجا و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم شناسایی علل حوادث مسمومیت ها در مدارس و برخورد قاطعانه با عوامل احتمالی در این ماجراها تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو ۲۰۷ با موتور TU3 تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.
دادستان تهران تاکید کرد: برخی از چهره‌های احضار شده تا کنون به مقام قضائی مراجعه نکرده‌اند و در صورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور نیابند جلب خواهند شد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده، براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
مرجع عالیقدر شیعیان بحرین بر لزوم مشارکت گسترده مسلمانان جهان در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
صلاحیت علیرضا پورسلمان تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی از سوی مراجع ذی صلاح تایید نهایی شد.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
کارگر تاکید کرد: برای تعویض شناسنامه ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان، فرم الکترونیکی مورد نظر تکمیل و مدارک مورد نیاز ارسال می‌شود.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که نظر این وزارتخانه درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
مرجع عالیقدر شیعیان عراق با هیاتی از مقامات سازمان ملل متحد در شهر نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.
سازمان لیگ قصد دارد دربی پایتخت را‌ در صورت تایید مراجع مربوطه با یک روز تاخیر برگزار کند.
دکتر ماهیار بر تعامل حداکثری با مراجع قضایی و پاسخگویی این بانک به دستورهای قضایی سامانه سرآمد به منظور تحکیم امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب‌های بانکی تاکید کرد.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.
این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
کنعانی تاکید کرد: مسیر حل مشکلات قفقاز نه مراجعه به نیروهای فرامنطقه ای، بلکه از پایتخت کشورهای منطقه می‌گذرد و ایران مجدداً آمادگی خود را برای کمک به حل و فصل مسائل باقیمانده میان دو همسایه شمالی اعلام می‌کند.
کنعانی تاکید کرد: مسیر حل مشکلات قفقاز نه مراجعه به نیروهای فرامنطقه ای، بلکه از پایتخت کشورهای منطقه می‌گذرد و ایران مجدداً آمادگی خود را برای کمک به حل و فصل مسائل باقیمانده میان دو همسایه شمالی اعلام می‌کند.
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.
رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ