سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد شدید خودرو با تابلو راهنما مسیر شده است.
در دقایق ابتدایی بازی ایران و ازبکستان، علیرضا بیرانوند با برخورد سخت به عزت‌اللهی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر این‌که برخورد شدید، سخیف و یا همراه با تندی نمی‌تواند برنامه مناسبی برای حفظ کرامت زن باشد، گفت: در مساله حجاب باید بهترین روش را دنبال کرد نه این‌که شیوه‌ای که نتیجه معکوس دهد.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچ گونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچگونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت
رئیسی با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تاکید کرد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.
ستایشی درباره تحریم‌های اخیر گفت: این اقدام تنفس مصنوعی آمریکا به گروه‌های تروریستی است. توقع داریم که دستگاه‌های سیاسی با تمهیدات قانونی و تدابیر مناسب و بین المللی و قاطع بایستند و برخورد کنند.
صبح امروز سانحه رانندگی برخورد مینی‌بوس با کامیون در محله گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر رخ داد. متأسفانه در این سانحه رانندگی ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.
جمعی از جانبازان و رزمندگان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با معاندین و هنجار شکنان و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس شهدا و جانبازان انقلاب و مدافعین حرم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ