نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
یک نماینده مجلس گفت: هر جایی که مقررات نقض شود، حال آن تشکیلات برای هر فرد یا نهادی باشد، باید محکوم و به شدت با آن برخورد کرد و با جا‌هایی که به نوعی وصل به افراد بانفوذ و ارگانی است، در این‌جور مواقع، باید شدیدتر برخورد شود.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
یک نماینده مجلس گفت: در کوتاه‌ترین زمان باید علت مسمومیت دانش‌آموزان مشخص شود، باید هر چه زودتر عواملی که این اقدام ناشایست را انجام دادند، شناسایی شده و با آنان برخورد جدی شود.
این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از آقایان حرف از بگیر و ببند، برخوردهای فوری و آنچنانی می‌زنند و می‌گویند با مشت آهنین برخورد کنید، علیه مردم و جوانان ما اینگونه موضع گیری می‌کنند، آقایان چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
یک نماینده مجلس گفت: باید قانون مجلس در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار حتما اجرایی شود. اگر دستگاهی برای اجرای این قانون مشکل دارد اعلام کند تا این مشکلات با کمک سایر دستگاه ها حل و فصل شود.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: پرداختن به مسائل اجتماعی مستلزم یک حرکت و اقدام جمعی توسط ملت و تشکل‌های مردم نهاد است. کما اینکه درباره مواردی نظیر گشت ارشاد این نکته مطرح است که این گشت به تنهایی نمی‌تواند کاری را صورت بدهد چه بسا گشت ارشاد به دلیل نوع برخورد نتیجه تخریبی هم، داشته باشد و نه تنها نمی‌تواند مسئله را حل کند، بلکه شاید مسئله بیشتر تخریب شود. لذا باید در رابطه با حجاب، عزم ملی وجود داشته باشد که از این طریق، بخشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.
صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ