خودروی حامل «عمر خالد خوراسانی» و ۲ نفر دیگر از همراهانش درپی انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت پکتیا واقع در افغانستان منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه اعلام کرد که یکی از عناصر بارز پ ک ک را در شمال عراق از پا درآورده است.
پرونده هسته‌ای ایران یکی از چالش‌برانگیزترین و پرفرازونشیب‌ترین و پیچیده‌ترین مذاکرات دیپلماتیک تاریخ بوده است.
درگیری شدید دیروز پلیس آلبانی با تروریست‌های گروهک رجوی در مقر آنان موسوم به اشرف ۳ که منجر به مجروحیت ۳۶ نفر و هلاکت یکی از سران آنان شد.
گفته می‌شود یکی از ژنرال‌های ارشد روسیه در پی حمله ارتش اوکراین به منطقه زاپروژیا کشته شده است.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که یکی از افسران ارشد نیروی هوایی این کشور در کویت کشته شده است.
به نام این سرکرده داعش اشاره نشده است، ولی «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا وی را «متفکر حمله هولناکی» خواند که در آخرین روز‌های خروج ایالات متحده از افغانستان انجام شد.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از درگیری دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جوان ها بر اثر سلاح سرد کشته شد.
جو بوچینو، سخنگوی سنتکام اظهار کرد: فکر می‌کنیم در این حمله هوایی یکی از رهبران برجسته داعش در سوریه که طراح عملیات‌های این گروه و مسؤول برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی در خاورمیانه و اروپا بود، کشته شد و هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
دستگاه اطلاعاتی عراق افزود: «خالد عاید احمد الجبوری» با نام «یعقوب المهاجر»، یکی از خطرناک ترین عناصر عضو داعش بود که با حکم قضایی صادره از قاضی دستگاه ذی ربط در استان ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
شایعه تیراندازی در عرصه پرازدحام کنسرت باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۸ نفر در منطقه روچستر نیویورک شد. حال یکی از مجروحین که یک زن است، وخیم اعلام شده است.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند یکی دیگر از انگلیسی‌های حاضر در جنگ اوکراین چند هفته پیش کشته شده و وزارت خارجه این کشور نیز مرگ او را تأیید کرده است.
زلنسکی گفت: «مطمئنا زمانی شکنندگی رژیم در روسیه آشکار خواهد شد، آنگاه «آدمخواران»، «آدمخواری» را خواهند کشت و این بسیار مهم است. آن‌ها برای آن توجیه و دلیلی خواهند تراشید. این اتفاق خواهد افتاد. اما چه زمانی؟ نمی‌دانم».
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:یکشنبه ۱۳ آذرماه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش به نام «رضا - د » در میدان خزر ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
در یک اقدام جالب توجه دانشمندان چهره قربانی یکی از وحشیانه‌ترین نبرد‌های اروپا در سال ۱۳۶۱ را بازسازی کردند.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.
خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.
معاون سخنگوی طالبان از کشته شدن یک عضو ارشد این گروه در انفجار یکی از مدارس کابل خبر داد.
شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.
سازمان ملل متحد خواهان انجام تحقیقات بین المللی درباره انفجار در بندر بیروت شد که دو سال پیش رخ داد و صدها کشته و زخمی برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ