در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
میامی- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در یکی از استان های همجوار با سمنان، با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود، در میامی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
تصاویری از اعترافات و جزئیات دستگیری فرد هتاکی که در استان البرز به مقدسات اهانت می‌کرد را مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم ۱۷ ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و فراجا عناصر وابسته به شبکه عبری، غربی و عربی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
علیرضا اکبری، معاون اسبق وزیر دفاع، که این روزها با عنوان «ابرجاسوس» در رسانه‌ها معرفی می‌شود، با اعلام قوه قضائیه به اعدام محکوم شد.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
اعترافات تروریست‌هایی که بعد از بمب‌گذاری ناموفق در شیراز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تالش از قتل مردی ۵۳ ساله در پی اختلافات خانوادگی توسط پسرش در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در یکی از استان‌های مرزی دستگیر شد.
روایتی از دستگیری و اعترافات محسن شکاری، که امروز به دار آویخته شد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه دستگیری و اعترافات تروریست‌هایی که در اصفهان فرمانده یگان ویژه و دو بسیجی را شهید کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ